درآمد میلیاردی از مکالمات تلفنی زائران اربعین/ 36 میلیون دقیقه مکالمه زائران

18:30 - 15 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۶۵۹۸
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
خبرگزاری میزان - وزیر ارتباطات از مکالمه 36 میلیون دقیقه زائران ایرانی درایام عزاداری اربعین حسینی تا پایان روز 13 آذرماه خبر داده است.
به گزارش ، محمود واعظی در این باره اعلام کرد: اکنون ترافیک ارتباطی شبکه به مرور در حال بازگشت به شرایط عادی است و در روزهای گذشته از مجموع مکالمات، حدود 75 درصد آن، از ایران به عراق بوده و حدود 25 درصد نیز ازعراق به ایران صورت گرفته است.

وی همچنین از تلاش‌های متعدد وزارت ارتباطات برای برقراری بدون مشکل تماس‌ها خبر داده و یادآور شد: از ماه‌ها قبل تلاش‌های مختلفی صورت گرفته تا با افزایش 10 برابری زیرساخت ارتباطی دو کشور زائران اربعین با کمترین اختلال، ارتباط برقرار کنند و خوشبختانه دراین مدت مشکل خاصی در شبکه ارتباطی میان دو کشور گزارش نشد.

محمود خسروی معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت - نیز پیش از این اعلام کرده بود: دردهه نخست آذرماه حدود 21 میلیون دقیقه ارتباط تلفنی میان زائران ایرانی و خانواده‌هایشان برقرار شده است.




ناشناس
|
-
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
0
همه عراق از کوچک وبزرگ برای 26میلیون زائر احسان دادند حالا که ما خودمان را شیعه واقعی می دانیم چی می شدمخابرات طمع نکند ومکالمات عراق را در این چند روز مجانی کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!!!!!!!!!
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *