زیرساخت ارتباطی ایران و عراق را 10 برابر افزایش دادیم

11:08 - 14 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۵۹۹۰
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
خبرگزاری میزان - وزیر ارتباطات گفت: تمام تلاش خود را انجام دادیم تا ارتباطات زایرین اربعین با کمترین اختلال صورت پذیرد و بدین منظور، زیرساخت ارتباطی دو کشور را 10 برابر افزایش دادیم.
به گزارش ، محمود واعظی طی گفت وگویی اظهار کرد: حضور میلیونی مردم و حرکت منظم و حمایت مردم از یکدیگر در این مراسم، نشان دهنده آن است که این حرکت، حرکتی مردمی است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه مردم و مسئولین دست به دست هم داده، با عشق و افتخار به زائرین خدمتگزاری کرده و این حرکت عظیم را در کمال امنیت و آرامش تحقق بخشیدند.

واعظی افزود: افتخار ملت و مسئولین ما آن است که هر گام کوچکی که برای عزاداری امام حسین(ع) و زائرین آن حضرت برمی داریم، از اجر اخروی بسیار بالایی برخوردار خواهیم شد.

وی ادامه داد: ما نیز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ماه ها قبل تمام تلاش خود را انجام دادیم تا ارتباطات زایرین اربعین با کمترین اختلال صورت پذیرد. و بدین منظور، زیرساخت ارتباطی دو کشور را ده برابر افزایش دادیم.

وی با بیان این که پیاده روی شیعیان در ایام اربعین همایش وحدت است گفت: پیام این گردهمایی مسالمت آمیز، پیام اسلام ناب و بر خلاف پیامی است که متاسفانه بر اثر فعالیت افراط گرایی تروریستی، از اسلام ارائه شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *