ثبت کدملی 99 درصد زندانیان زندان فردوس

21:30 - 13 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۵۸۰۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - علیرضا دهقانی رئیس زندان شهرستان فردوس از برخورداری 99 درصد زندانیان این شهرستان از کدملی خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره زندان شهرستان فردوس، علیرضا دهقانی رئیس زندان این شهرستان بر ضرورت ارائه کد ملی توسط زندانیان یا خانواده های آنان تأکید کرد.

رئیس زندان شهرستان فردوس با اشاره به اهمیت نقش آمار و اطلاعات درجامعه کنونی و تاکید برغیر قابل انکار دانستن این موضوع گفت: هرگاه زیرساخت های تجهیزاتی و آمار و اطلاعات بروز باشد، پویایی و نشاط آن جامعه نیز محسوس تر خواهد بود.

دهقانی با بیان این که برخورداری از آمار و اطلاعات بروز شده، به نوعی نشان از رشد فرهنگی در جامعه دارد، به برخورداری زندان فردوس از نیروهای مجرب و دغدغه مند در محیط کار و تلاش اشاره کرد و گفت: با تلاش واحد های مختلف زندان شهرستان فردوس و توجه ویژه واحد آمارو رایانه زندان ، کد ملی زندانیان با همکاری زندانیان و خانواده های آنان و نیز مشارکت طرفینی ، اخذ و در سیستم های مختلفی که در زندان کاربرد دارد ، ثبت شد.

  رئیس زندان شهرستان فردوس ادامه داد: با این تلاش ، امروز مدعی این هستیم که 99 درصد زندانیان زندان شهرستان فردوس از کد ملی برخوردارند و کلیه خدماتی که به زندانیان ارائه می شود به این قضیه مرتبط است و زندانیانی که از ملاقات حضوری ، مرخصی ، آزادی مشروط و ... بهره مند می شوند، یکی از الزامات برخورداری از این خدمات ، ارائه کدملی آنان است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *