رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نقش موثر برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه

10:33 - 13 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۵۶۹۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بازدید از زندان بروجرد گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی آثار پربرکتی در بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه دارد.
به گزارش به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های لرستان، علا‌ء الدین بروجردی در بازدید از زندان بروجرد خطاب به زندانیان افزود: این مکان، فرصت مغتنمی است که بتوانید درراستای اصلاح و تربیت و بازگشت موفقیت آمیز  خود به جامعه قدم بردارید.

وی با حضور در محل ساخت بند جدید زندان مرکزی در جریان پیشرفت کار و مشکلات مربوط به آن قرار گرفت و در دیدار چهره به چهره با تعدادی از مددجویان از درخواست های زندانیان مطلع شد. 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به زندانیان بیان کرد: با توجه به اینکه زندانیان  جزئی از جامعه هستند به عنوان نماینده شما تمام تلاش و سعی خود را برای حل مشکلات مجموعه زندان انجام می دهیم.

نماینده مردم شهرستان بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اجرای برنامه های فرهنگی تربیتی برگرفته از مضامین غنی اسلامی آثار پربرکتی در بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه دارد واین مکان، فرصت مغتنمی است که بتوانید درراستای اصلاح و تربیت و بازگشت موفقیت آمیز  خود به جامعه قدم بردارید .

گفتنی است  در ابتدای این دیدار معتقد رئیس زندان بروجرد گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در زندان بروجرد  را ارائه کرد و خواستار پیگیری‌های لازم جذب اعتبارات و توسعه زندان توسط مسئولان ارشد استان شد.

انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *