تعامل حداکثری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی

1:15 - 13 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۵۵۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین مظفری در جمع مسئولان، بر تعامل حداکثری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین مظفری که در جمع مقامات قضایی و اداری دادگستری استان در مجتمع قضایی ولایت مشهد سخن می گفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مدرس و روز مجلس افزود: آیت الله مدرس در استقامت در برابر دفاع از حقوق مردم و شجاعت در بیان حقیقت و صحت در انجام وظایف نمایندگی الگوی بسیار خوبی برای مسئولان است و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با داشتن چنین الگوهایی می توانند از حقوق حقه مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی در عرصه داخلی و خارجی دفاع و صیانت کنند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن تشکر از اظهار لطف و رضایت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از عملکرد مجموعه قضایی استان خاطر نشان کرد: قوای سه گانه ضمن حفظ شأن و استقلال در واقع بخشهایی از یک کل واحد و منسجم را تشکیل می دهند که تحت ولایت ولی امر زمان در حال انجام وظیفه هستند و بحمدا... در استان خراسان رضوی نیز شاهد یک تعامل حداکثری و سازنده بین دستگاه های مختلف و نمایندگان قوای سه گانه هستیم.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به فرماشات حضرت امام (ره) که مجلس را در رأس امور می دانستند و نیز مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که مجلس را افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آئینه تمام نمای اقتدار و عزت ملی بر می شمرند افزود: بحمدا... مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم مردم نشان دادند که به پشتوانه ملت در راستای حفظ منافع ملی و سلطه جویی سیطره خواهان جهانی ایستادگی می کنند و به عنوان رکن مهم نظام اسلامی پایگاه مستحکمی برای ملت بزرگ ایران به شمار می روند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: از مسئولان تمامی حوزه های قضایی استان خواسته شده تا ضمن حفظ شأن و استقلال دستگاه قضایی ، تعامل سازنده در جهت رفع مشکلات مردم با مسئولان به ویژه با نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *