نظر سازمان ملل درباره سوزاندن خانواده فلسطینی

19:10 - 12 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۵۵۷۷
خبرگزاری میزان - فرستاده ویژه سازمان ملل به خاورمیانه از کند بودن روند تحقیقات رژیم صهیونیستی درباره جنایت آتش زدن خانه ای در کرانه باختری که به کشته شدن یک خانواده منجر شد، ابراز نگرانی کرد و خواستار محاکمه عاملان آن شد.
به گزارش به نقل از العالم، بر اثر آتش زدن خانه دوابشه در شهر دوما در کرانه باختری اشغالی به دست یهودیان تندرو، در 31 ژوئیه سعد دوابشه کودک هشت ماهه فلسطینی به شهادت رسید و پدر و مادرش نیز در بیمارستان جان باختند. از این خانواده فقط یک کودک چهارساله باقی ماند که همچنان در بیمارستان بر اثر شدت سوختگی تحت درمان است.

نظر سازمان ملل درباره سوزاندن خانواده فلسطینی

نیکلای ملادینوف فرستاده ویژه سازمان ملل به خاورمیانه، در بیانیه ای تاکید کرد که "چهارماه از جنایت سوزاندن خانواده دوابشه گذشت و این مساله که در سطحی گسترده از سوی مسئولان دو طرف محکوم شده است، هنوز تا این لحظه حل و فصل نشده است".

وی افزود: من از کند بودن روند تحقیقات نگران هستم و از مقام های اسراییلی می خواهم تا برای تضمین در اجرای عدالت در حق عاملان این جنایت وحشیانه، سریعا اقدام کنند.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *