بسیج نماد حرکت در مسیر حق است/با هرگونه نفوذ در دستگاه قضایی مقابله می‌کنیم

1:15 - 11 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۵۱۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین مظفری در گردهمایی بزرگ بسیجیان با تاکید بر پیشگیری و مقابله با هر گونه نفوذ در دستگاه قضایی ، بسیج را نماد و مظهر مسیر حق و بصیرت خواند.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین مظفری که در گردهمایی بزرگ بسیجیان دادگستری خراسان رضوی و یادبود «شهدای بسیج و مدافع حر» در سالن اجتماعات حضرت ولی عصر (عج) مجتمع قضایی ولایت مشهد سخن می گفت با اشاره به مسبوق به سابقه بودن جنگ و تقابل بین حق و باطل افزود: این تقابل از ابتدای خلقت انسان وجود داشته و یکی از مهمترین تصمیمات هر انسانی، انتخاب بین راه حق و راه باطل است.

وی عضویت در بسیج را یک افتخار بزرگ دانست و خاطر نشان کرد: بسیج نماد حرکت در مسیر حق است و ما به بسیجی بودن خود افتخار می کنیم چه آنکه این مسیر، مسیر الهی و ائمه معصومین علیهم الاسلام است.
 
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: مسئولان باید به عضویت و خدمت در بسیج افتخار کنند و در مقابل، وظیفه دارند که دین خودشان را به این شجره طیبه ادا کنند و امروز بهترین راه برای ادای دین به این معنویت بزرگ، خدمت به مردم در مسیر آبادانی و رشد و تعالی میهن اسلامی است.

وی فرهنگ بسیجی را دارای شاخصه های ممتازی دانست و خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین این شاخصه ها ولایت مداری کامل و حرکت در مسیر ولایت در سایه بصیرت و شجاعت است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی استقامت و پایداری را از دیگر ویژگیهای فرهنگ بسیجی دانست و افزود: امروز بسیجیان باید به تأسی به رهبر فرزانه و شجاع انقلاب اسلامی، کارآمدی خود را در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه جنگ نرم و سایر جبهه های مقابله با استکبار جهانی با تأکید بر شجاعت و استقامت به جهانیان نشان دهند.
 
حجت الاسلام والمسلمین مظفری خاطر نشان کرد: جنگ بین حق و باطل هنوز هم ادامه دارد و انقلاب اسلامی نیز از زمان تولد تا کنون همواره آماج حملات ناجوانمردانه دشمن بوده و آنچیزی که توانسته تا امروز آن نهال نوپا را به درختی تنومند مبدل سازد ، فرهنگ عاشورایی، حرکت بسیجی و نعمت عظمای ولایت بوده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *