صادقیان هنوز پرسپولیسی است + عکس

9:38 - 10 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۴۸۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - پیام صادقیان در جریان بازی نفت تهران و پرسپولیس با انجام حرکتی جالب بار دیگر علاقه خود به تیم سابقش را نشان داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، یاغی کوچک سابق پرسپولیس پس از تعویض در دیدار مقابل پرسپولیس به سمت هواداران این تیم رفت و پیراهن قرمز خود را به نمایش گذاشت.


ا ج
|
-
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
0
0
هوادار گرامی چرا همه چی رو زود فراموش میکنید چرا خیانتهای این فرد طی دو سال که کمر تیم رو مثه الان کرار در استقلال یادتون میره شکست با چندتا شکلک در آوردن این فرد تمام گذشته رو فراموش کردین خدارو شکر تماشاگر بازیکن نمیاره آدم از یه سوراخ چند هزار بار گزیده میشه اون زمان صادقیان با یه پول گنده اومد پرسپولیس پولی که میشد باهاش بهترین بازیکن لیگ رو آورد اما این فرد چه کرد همش حاشیه همش درگیری و اخراج و مواقعی هم که محروم نبود میگفت مصدومم اما میرفت گردش سلفی مینداخت با پول باد آورده چرا یادتون میره بازیکنی که اومده با این پول ستون اصلی تیم باشه با اخراجهای دقایق ابتدایی از زمین کمر تیم رو میشکست و تیم رو به حاشیه میبرد و دفعه بعد روز از نو و روزی از نو. مهم نیست بهترین باشی مهم اینه با اخلاق و سالم و با تعصب باشی مثه هادی
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *