حضور پررنگ نیروی انتظامی تمرینی برای شرایط غیر عادی است

19:11 - 07 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۳۸۱۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان - ذوالفقاری در واکنش به چرایی حضور پررنگ تر نیروی انتظامی در سطح شهر تهران در روزهای اخیر، اظهار داشت: حضور همکاران ما تنها تمرینی برای شرایط غیرعادی بوده است.
به گزارش گروه سیاسی ، حسین ذوالفقاری عصر شنبه در حاشیه نشست ستاد مرکزی اربعین در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا تهران در روزهای گذشته وضعیت امنیتی یافته است، این مطلب را بیان کرد و گفت: این حضور تنها موضوع تمرین برای شرایط غیر عادی بوده است.

وی ادامه داد: در این خصوص همه سناریوهای مختلفی را که حدس می زدیم به استانداران اعلام کردیم تا برای این موضوعات وسناریوها با فرض اتفاق، برنامه ریزی کنند و تکلیف سازمان های درگیر در هر اتفاقی روشن شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خاطر نشان کرد: این موضوع پس از واقعه منا بیشتر معنا و مفهوم پیدا کرد، زیرا مسئولان عربستان پیش بینی نمی کردند در صحرای منا چنین واقعه ای رخ بدهد و چون حدس نمی زدند، وقتی اتفاق افتاد، با یک وضعیت غافلگیر کننده مواجه شدند.

ذوالفقاری گفت: ما قبل از این به حوزه های امنیتی اعلام کرده بودیم و پس از آن از استانداری های سراسر کشور خواستیم تا شوراهای تامین در هر استان بررسی کنند و ببیند چه مسائل و موضوعاتی حتی یک در هزار و حتی یک در میلیون ممکن است اتفاق بیفتد تا بر اساس آن سناریو تعریف کنند و بر اساس سناریوی تدوین شده ، برای دستگاه ها وظیفه تعریف کنند تا بر اساس این وظایف، تمرین کنند.

به گزارش میزان، سردار حسین ساجدی نیا رییس پلیس تهران بزرگ روز شنبه با اشاره به آغاز تمرین عملیاتی نیروی انتظامی در سطح پایتخت گفت که حضور پلیس در سطح شهر باعث افزایش احساس امنیت و ایجاد آرامش در شهروندان است.

وی اظهار داشت که این تمرین های ضد تروریستی تا زمانی که لازم باشد ادامه داشته و حضور یگان های عملیاتی پلیس در سطح شهر تهران صرفا اقدامی پیشگیرانه برای برخورد با هرگونه تهدید می باشد و این تمرین مورد رضایت مردم شریف تهران نیز است.




ناشناس
|
-
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
0
زنده باد وهزاران تشکر
ناشناس
|
-
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
0
دمتون گرم
سارا
|
-
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
0
0
نیروی انتظامی ما همیشه آماده هستند.تروریستها آرزوی نفوذ در ایران را به گور ببرند
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *