اتخاذ تدابیر ویژه برای آگاهی بخشی عمومی به مردم در آستانه انتخابات

2:30 - 07 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۳۳۶۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان - سیاوش پور گفت: عملكرد دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باید به گونه‌ای باشد تا مردم به عینه شاهد برگزاری انتخابات در مسیر سالم و درست آن باشند.
به گزارشبه نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری کل استان گیلان، نشست ستاد  پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی با حضور رئیس كل دادگستری کل استان در سالن شهیدبهشتی دادگستری كل برگزار شد.

احمد سیاوش پور رئیس كل دادگستری استان گیلان هدف از تشكیل این جلسات را پرهیز و اجتناب از اقدامات خلاف شرع و قانون در انتخابات پیش رو بیان كرد.

وی با اشاره به اینكه  انتخابات باید با شور و شكوه و هیجان برگزار شود، اظهار داشت: عملكرد دستگاه های اجرایی و نظارتی باید به گونه ای باشد تا مردم به عینه شاهد برگزاری انتخابات در مسیر سالم و درست آن باشند.

سیاوش پور اضافه كرد: حوزه های قضایی استان موظف هستند تا جلسات ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی را  به طور منظم تشكیل داده و گزارشات خود را بطور مستمر به مركز ارسال نمایند.

این مقام ارشد قضایی در ادامه وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی را متولی مطبوعات ، نشریات ، سایت ها و پایگاه های خبری و روزنامه های كشور عنوان كرد و تاكید کرد: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان باید نظارت های مستمری بر عملكرد این نهادها داشته باشد.

رئیس كل دادگستری استان گیلان با بیان اینكه انتخابات سالم یكی از راه های اعتمادسازی مردم   به آرمان های نظام جمهوری اسلامی است، خاطر نشان كرد: صدا و سیمای مركز استان نیز در راستای اقدامات پیشگیرانه لازم است  تدابیر ویژه ای را در راستای آگاهی بخشی  عمومی به مردم شریف گیلان، برنامه ریزی کنند.

وی در پایان امنیت انتخابات را از اولویت های دستگاه های متولی دانست و تصریح كرد:  جهت هرچه باشكوه تر برگزار شدن انتخابات آتی كلیه اقدامات پیشگیرانه پیش بینی و شرایط مناسب برای اجرای آن اتخاذ شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *