رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عده‌ای می‌خواهند گلوی اقتصاد ایران را در دست غرب بگذارند/ تاریخ انقلاب گواه بر شکست استکبار است

23:40 - 06 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۳۲۷۹
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه عده‌ای می‌خواهند در عرصه اقتصادی گلوی اقتصاد ایران را در دست غرب بگذارند، گفت: آنها خواهان این هستند که اقتصاد مقاومتی تشریح شده از سوی رهبر انقلاب اجرایی نشود.
عده‌ای می‌خواهند گلوی اقتصاد ایران را در دست غرب بگذارند/ تاریخ انقلاب گواه بر شکست استکبار است

به گزارش ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: امام صادق(ع) می‌فرمایند، هر کس دوست دارد و می‌خواهد در زمان غیبت ولی خدا و از اصحاب ایشان باشد سه کار عمده باید انجام دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر افزود: تمامی انسان‌ها در تاریخ زندگی باید چنان رشدی در خود ایجاد کنند که صحابی امام زمان خود باشند، لذا هم‌اکنون وظیفه ما شیعیان و مسلمین این است که چنان رشدی در خود ایجاد کنیم که جزء صحابی ولی‌عصر(عج) باشیم که باید دارای روحیه و رویه انتظار باشیم.

وی بیان کرد: امام صادق(ع) می‌فرمایند، تمامی شیعیانی که می‌خواهند جزء اصحاب امام باشند باید نظام استکباری و شرایط جهان را نفی کنند و از طرفی جامعه و خانواده را مهیا برای ظهور کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ویژگی شخصیت منتظر، معماری شخصیت خود از ابعاد مختلف بر مدار آمادگی برای ظهور است، ادامه داد: دومین ویژگی این است که عمل انسان باید بر اساس چیزی فراتر از تقوا تنظیم شود و با فرمان خدا مخالفت نکند، بنابراین باید به گونه‌ای در زندگی عمل کند که بین خود و گناه فرسنگ‌ها فاصله ایجاد کند و اجازه نزدیک نشدن به گناهان ندهد.

وی تأکید کرد: سوم ویژگی این است که انسان باید آراسته از فضائل اخلاقی باشد و در نهادش هیچ اثری از رذائل اخلاقی نباشد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه بسیاری به دنبال دنیاگرایی می‌روند، افزود: بنابراین هر کسی که می‌خواهد از اصحاب امام زمان(عج) باشد باید ویژگی‌هایی که امام صادق(ع) تبیین کردند را دارا باشد.

وی تأکید کرد: انسان‌های بزرگ در محیطی که امام وجود دارد می‌کوشند که فراتر از سطح شخصیتی جامعه و صحابه امام زمان خود شوند، لذا اگر می‌خواهیم در شرایط کنونی از یاران قائم آل محمد(ص) باشیم باید فراتر از برنامه‌های واجب یک شیعه و مسلمان این سه ویژگی را به طور خاص در خود ایجاد کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تأکید بر اینکه در طول تاریخ، آمریکا همواره قصد نفوذ به کشور را داشته است، خاطرنشان کرد: تاریخ انقلاب گواه است که آمریکا و تمام کشورهای استکباری با ایادی وابسته خود در منطقه و مزدوران داخلی خود تمامی اشکال تهاجم را علیه کشور انجام داده است.

صفایی بوشهری گفت: آمریکا تکنولوژی تهاجم را به اشکال مختلف برای کشور ما به کار بردند و در سطح وسیعی از جغرافیای انسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمله کردند، اما در تمامی این حملات شکست خوردند.

وی یادآور شد: تاریخ این انقلاب و دفاعش در کنار استحکام آن گواه بر این معناست که جهان استکبار در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است و هم‌اکنون با این نگاه به دنبال طرحی خطرناک‌تر از طرح‌های خود است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر ادامه داد: این طرح پروژه براندازی فوق نرم است، گروه 1+5 که کشورهای تحت حمایت آمریکا هستند و فریب خوردگان داخلی که قدرت تحلیل سیاسی ندارد در این اندیشه هستند که در هندسه و پیکره مستحکم این نظام ورود پیدا کرده و در یک بازه زمانی براندازی فوق نرم را اجرایی کنند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه غرب به دنبال نفوذ در لایه‌های اساسی و مهم کشور است، تبیین کرد: غرب در تمامی امور کشور که ارکان تشکیل‌دهنده نظام هستند، می‌خواهند با نفوذ خود، جامعه از بنیان‌های فرهنگی اسلامی فاصله بگیرد.

وی افزود: همچنین اندیشه‌های غرب توسط برخی از افراد که در کشور مسئولیت دارند، می‌خواهد جامعه را مجبور به پذیرش فرهنگ غربی کنند.

صفایی بوشهری تأکید کرد: دشمنان با فضاسازی برای ارتکاب گناه، تشکیک در ایمان و با طرز الگو برداری از زندگی غربی می‌خواهند این فضا را مهیا کنند و می‌خواهند فتنه‌های فوق نرم را در عرصه سیاسی به وجود بیاورند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای می‌خواهند در عرصه اقتصادی گلوی اقتصاد ایران را در دست غرب بگذارند، گفت: آنها خواهان این هستند که اقتصاد مقاومتی تشریح شده از سوی رهبر انقلاب اجرا نشود، می‌خواهند دانشگاه‌های ما را به ابتذال‌های گوناگون مبتلا کنند.

صفایی بوشهری اظهار کرد: این عده به دنبال این هستند که در قالب برجام فضایی برای نفوذ ایجاد کنند اما بدانند با ولایت‌مداری و حضور مردم، آمریکا و غرب هیچ‌گاه نمی‌تواند به ایران نفوذ کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر در پایان یادآور شد: مردم ولایت‌مدار ایران با هدایت‌های رهبری آموخته‌اند که تنها راه رستگار و پیشرفت، ولایت‌مداری است و اجازه نخواهند داد که کسی به این کشور نفود کند، گر کسی تابع آمریکاست بداند ایمانش ضعیف است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *