از کمپین ضدتروریسم بهاره رهنما تا پست بهنوش بختیاری برای زیارت نرفته‌ها + تصاویر

12:15 - 05 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۲۹۸۹
خبرگزاری میزان - در بسته اینستاگرامی امروز محسن چاووشی از انتظار خود برای دیدن سریال شهرزاد می گوید.
به گزارش در بسته اینستاگرامی امروز گزارشی از لحظات به یاد ماندنی هنرمندانمان را می بینید.

بهاره رهنما چالش ضد تروریسم  را به راه انداخته است و در پست اینستاگرام خود نوشت: ایرانی بودن یا مسلمان بودن به معنای تروریست بودن نیست ما به مردم دنیا با گل و لبخند این پیام را خواهیم داد.
چالش دعوت از سه دوست برای عکس با هر شعار ضد تروریسم و اعلام ایرانی بودنمان  
از دوست خوبم کامران بختیاری که من رو به این چالش دعوت کرد و این چالش رو اساسا به راه انداخت,ممنونم . من# علی شوکت  #بهنوش بختیاری ودخترم پریا رو به این چالش دعوت می کنم.

از لحظه شماری محسن چاووشی برای دیدن سریال شهزاد تا چالش ضد تروریسم بهاره رهنما


نسیم آبادی عکس سلفی خود با ترانه علیدوستی را به اشتراک گذاشت.

از لحظه شماری محسن چاووشی برای دیدن سریال شهزاد تا چالش ضد تروریسم بهاره رهنما

پریناز ایزدیار عکسی از نشست رسانه ای شهرزاد را که در کنار ترانه علیدوستی انداخته است در صفحه اینستاگرام خود گذاشت و نوشت:

آخه هوو انقد دوست داشتنی؟

از لحظه شماری محسن چاووشی برای دیدن سریال شهزاد تا چالش ضد تروریسم بهاره رهنما

محشن چاووشی نیز نوشت: حالا بعد از تماشاي شش قسمت از «شهرزاد» ميشود سر را بالا گرفت و مفتخر بود به بودن در كنار دوستان هنرمند. اولين بار است كه براي تماشاي هر قسمت جديد از يك سريال ايراني لحظه شماري ميكنم. دست مريزاد و درود به تك تك عوامل سازنده، پشت و جلوي دوربين، با احترام به تلاش و پايمردي دوست ديرين و يار غار، محمد امامي عزيز، كه باعث و باني اين ضيافت است.

از لحظه شماری محسن چاووشی برای دیدن سریال شهزاد تا چالش ضد تروریسم بهاره رهنما



بهنوش بختیاری برای زیارت نرفته ها نوشت : من این پست رو به عشق کسایی میذارم که هنوز ته وجودشون به چیزی اعتقاد دارن و اون اعتقاد..اجازه نمیده حق الناس پایمال کنن و تهمت بزنن و حروم خوری کنن و غیبت بیجای مردمان..به عشق مادربزرگامون..پدربزرگا..مادرامون..وحتی جوونهایی که سر وتهشون رو میزنی میگن یاحسین..وبعضیام مثل خودم با اینکه ذوق کربلا ندارم ولی میگم یاعلی که هربار دلم هری میریزه پایین..نمیخوام بگم مذهبی دوآتیشم..بلکه میخوام بگم اینروزا بیشتر از هروقتی احتیاج دارم اعتقادی..ایمانی..این قلب آشفته منو آروم کنه..این روحی که کم کم دارم تو این هیاهو گمش میکنم..این سجاده ای که عاشق بوی مهرشم..تسبیح شامقصود یادگاری ...که هی پهنش میکنم..لاکم رو پاک میکنم..وضو میگیرم..نماز میخونم..آروم میگیرم ودوباره تنبلی غلبه و دوروز نمیخونم..والان پیش خودم میگم خدایا راحتم کن..اعتقاد منو محکم کن..نشانه بهم نشون بده که میده...فقط تو میدونی چطور گذشت روزهایی که گذشت...انقدر بزرگه که زود باهام رفیق میشه..این پست به عشق کسانی گذاشته میشه که حسرت زیارت و درددل دارن..و بیجا میکنه حتی اگه کسی به این چیزا ایمان نداره اعتقاد دیگری رو به سخره بگیره و بخواد طرز فکرشو تحمیل کنه..یا فاز روشنفکری باعث بشه بگه من درست میگم و تو غلط..من میگم خوش بحال کسانی که ایمان.

از لحظه شماری محسن چاووشی برای دیدن «شهرزاد» تا چالش ضد تروریسم بهاره رهنما+عکس


ویشکا آسایش درباره آرزوی خود گفت :مگه ميشه مگه داريم خدايا شكرت براى اين همه زيبايى. من همين الان دلم ميخواست جاى اين دو نفر بودم.

از لحظه شماری محسن چاووشی برای دیدن «شهرزاد» تا چالش ضد تروریسم بهاره رهنما+عکس


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *