رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مصرف پنبه داعش در تولید پوشاک اروپایی!

13:52 - 17 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۰۷۳۲
خبرگزاری میزان - یک روزنامه سوئیسی نوشت که گروه تروریستی داعش با صادر کردن پنبه سوریه از طریق ترکیه، مواد اولیه مورد نیاز خطوط تولید برندهای پوشاک اروپا را تامین می‌کند.
به گزارش به نقل از تسنیم، روزنامه سوئیسی «تریبیون دو» ژنو با انتشار مطلبی نوشت: گروه تروریستی داعش با صادر کردن پنبه سوریه از طریق ترکیه، مواد اولیه مورد نیاز خطوط تولید برندهای پوشاک اروپا را تامین می کند.

مصرف پنبه داعش در تولید پوشاک اروپایی!

به نوشته این روزنامه سوئیسی، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ترکیه علاوه بر سود بردن از تجارت غیر قانونی نفت با داعش، از تجارت سایر منابع طبیعی سوریه به خصوص پنبه نیز سود و بهره می برد.

پنبه یکی از مهمترین منابع طبیعی سوریه به شمار می رود و اکنون در دست تروریست های داعش قرار گرفته است. این روزنامه افزود: پنبه تولیدی سوریه از طریق ترکیه به شرکتهای بزرگ اروپایی می رسد و در نهایت در خطوط تولید پوشاک برندهای غربی استفاده می شود.

شرکت‌های اروپایی نیز اعلام کرده اند که مشکل ترین مسئله این است که بفهمند مواد اولیه مورد نیاز آنها جدیدا از چه منبعی تامین و تهیه شده است.

این روزنامه یادآور شد: منابع مالی پوشاکی که خریداری می کنیم اغلب برای خرید سلاح استفاده می شود که این سلاح ها علیه انسان های بیگناه بکار گرفته می شود.

برخی گزارش ها نشان می‌دهد که گروه تکفیری تروریستی داعش روزانه 2 میلیون دلار از محل فروش نفت درآمد دارد.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *