اجرای «طرح کتاب درمانی» ویژه مددجویان کانون اصلاح وتربیت استان یزد

23:30 - 28 آبان 1394
کد خبر: ۱۰۰۴۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - «طرح کتاب درمانی» ویژه مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان یزد در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، واحد فرهنگی کانون اصلاح وتربیت یزد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان ،طرح کتاب درمانی ویژه مددجویان این زندان را برگزار کرد.

در این طرح که در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین مددجویان و همزمان با هفته کتاب در سراسر کشور اجراشده است تعداد 100 جلد کتاب در رده جوانان ونوجوانان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  به مددجویان این مرکز اهداء شد.

در مراسم افتتاحیه این طرح که با حضور حوتی نژاد ،معاون اداره فرهنگ وارشاد اسلامی،صالحی رئیس اداره فرهنگی زندانهای یزد،صاحبی رئیس کانون اصلاح وتربیت وجمعی از مسؤلین برگزار شد،رئیس اداره فرهنگی زندانهای یزد ،الگو برداری ازکتابهای مفید ومتناسب با جامعه اسلامی را اقدامی  برای بالا بردن سطح علمی و همچنین انتخاب مسیر صحیح در زندگی برشمرد.

وی همچنین اظهار داشت:تداوم چنین اقداماتی ،تحول عظیمی را درعرصه افزایش سدانه مطالعه در کل کشور میتواند به ارمغان آورد

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی در کشور به ویژه بین نوجوانان و جوانان،طرح کتاب درمانی را به عنوان یکی از طرحهای کلیدی و مؤثردر رشد علمی کشور برشمرد.

وی همچنین عنوان کرد:فردی که کتابی را مطالعه می کند و آن را در اختیار افراد دیگر قرار می دهد، زمینه ساز تعالی دانایی و رشد سواد اطرافیان را فراهم کرده است و با توجه به اینکه مددجویان کانون اصلاح وتربیت دارای سنی کمی هستند توجه به این مهم میتواند در بین این قشر از جامعه نهادینه شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *