عوامل «پدر آن دیگری»به هفت می آیند+عکس

16:46 - 28 آبان 1394
کد خبر: ۱۰۰۴۶۰
خبرگزاری میزان - عوامل فیلم سینمایی «پدر آن دیگری»در برنامه این هفته «هفت» حضور پیدا می کنند.
به گزارش در برنامه این هفته حمید گودرزی به گفت و گو با عوامل فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» خواهد پرداخت.
 


حسين ياری، هنگامه قاضيانی، بنفشه صمدی، مريم سعادت، افشين نخعی، رامونا شاه، سعيد کريمی،اکبر عبدی،جمشيد مشايخی، ثريا قاسمی، فريده سپاه منصور، شمسی فضل الهی، محمد ابهری، مهديار عزيزی، پارسا مشيری، سينا محمدی فر، آروند کريمی به ایفای نقش پرداخته اند.
 


فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» سیزدهمین ساخته یدالله صمدی از 5 آبان ماه به سرگروهی سینما استقلال اکران شده است. «پدر آن دیگری» به مسائل کودکان، خانواده و تبعیض میان کودکان می‌پردازد. داستان این فیلم سینمایی درباره جوانی به نام شهاب است که در بیستمین سالروز تولدش با دیدن عکس‌هایی از دوران کودکی، خاطرات آن روزها را از نظر می گذراند. او در دوران کودکی برای مقابله با بی توجهی خانواده و سرکوفت های پدرش مبنی بر این که خنگ است تصمیم می گیرد صحبت نکند. از همین روز تا سن مدرسه همگان گمان می بردند که شهاب خنگ و عقب افتاده است و قادر به تکلم نیست تا اینکه روزی مادربزرگ پی به راز شهاب می برد. سرمایه گذاری این فیلم بر عهده ی بنیاد سینمایی فارابی، یدالله صمدی و حسین ضرابی بوده است.



برنامه «هفت» با اجرا و سردبیری بهروز افخمی و با حضور مسعود فراستی به عنوان منتقد هر هفته جمعه شب‌ها از  ساعت 23 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *