تارتار: پا به پای سپاهان جنگیدیم/ دلم خیلی سوخت، تاوان بازی دادن به جوانان را دادیم

22:12 - 27 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۷۰۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تارتار: پا به پای سپاهان جنگیدیم/ دلم خیلی سوخت، تاوان بازی دادن به جوانان را دادیم
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: تاوان بازی دادن به بازیکنان جوان را دادیم، اما بازیکنان جوان سرمایه‌های باشگاه بزرگ ملوان هستند.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار، پس از شکست ملوان بندرانزلی مقابل سپاهان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: دلم خیلی سوخت، بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و هواداران خیلی تشویق کردند و حیف بود، بازی متعادل بود. دروازه‌بان جوان ما روی گل اشتباه عمل کرد، اما مشکلی نیست. در نیم‌فصل نخست بازی‌های خوبی انجام داد، تاوان بازی دادن به بازیکنان جوان را دادیم، اما بازیکنان جوان سرمایه‌های باشگاه بزرگ ملوان هستند.

وی ادامه داد: خوشحالیم در روزی که با سپاهان که قابل قیاس از نظر بودجه و ساختار با ملوان نیست، بازی خوبی انجام دادیم و پا پس نکشیدیم؛ سپاهان بهترین خط حمله لیگ را دارد، اما دروازه‌بان ما در نیمه دوم روی زمین نیفتاد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: بازیکنان جنگیدند و در رختکن گریه می‌کنند. پا به پای سپاهان جنگیدند و به داشتن آن‌ها افتخار می‌کنم. جام حذفی برای ما تمام شد و سعی می‌کنیم روی بازی‌های باقی مانده لیگ تمرکز کنیم و جایگاه را حفظ کنیم و برای دل هواداران بازی‌های خوب انجام دهیم و آن‌ها را شاد کنیم، شرمنده هواداران هستیم.

وی تصریح کرد: کیفیت بازی خوبی داشتیم، به ادامه لیگ امیدوار شدیم، جابجایی‌هایی در ترکیب تیم داشتیم که مثبت بود. کیفیت تیمی بالاتر رفته بود؛ همه تیم‌های لیگ افت داشته‌اند، اما آخر فصل به ما رسید، باید زود از این شرایط خارج شویم و لیگ را خوب تمام کنیم، زیرا مدیریت کار خود را به خوبی انجام دادند

تارتار خاطرنشان کرد: برای ما چیزی مهم‌تر از شادی هواداران نیست، مسئولیت سنگینی داریم و باید هواداران را خوشحال به خانه بفرستیم. مصدومانی داریم که گروه پزشکی برای رسیدن آن‌ها تلاش می‌کند، اما بازی‌ها فشرده است و کار ما را سخت کرده است. پتانسیل بازیکن بالایی نداریم که نگران نباشیم، اما از بازیکنان تشکر می‌کنم که در زمین سپاهان بازی آبرومندانه‌ای انجام دادند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *