دیدار رئیس فدراسیون فوتبال ایران با همتای فلسطینی

14:02 - 27 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۶۵۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دیدار رئیس فدراسیون فوتبال ایران با همتای فلسطینی
رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در حاشیه کنگره فیفا با همتای فلسطینی خود دیدار کرد.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، در حاشیه برگزاری هفتاد‌و‌چهارمین اجلاس فیفا با همتای خود از کشور فلسطین دیدار کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران ضمن محکومیت حملات رژیم غاصب صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین گفت: کشورتان را پاره تن خودمان می‌دانیم. این هم برای فرد من نیست بلکه تمام مسئولان و ملت جمهوری اسلامی چنین برداشتی دارند. رژیم غاصب جنایاتی را انجام داده و می‌دهد که در تاریخ همواره بی‌سابقه بوده است و بشریت چنین چیزی را ندیده بود.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل حتی به فوتبال فلسطین هم رحم نکرده است، افزود: ۲۱۸ فوتبالیست فلسطینی را به شهادت رسانده‌اند. زمین‌های چمن را با خمپاره و بمب‌های خود متروکه کرده‌اند و تبسم را از روی لبان آحاد ملت فلسطین برداشته‌اند. آن‌ها حتی به کتاب‌ها هم رحم نکرده و سوزانده‌اند.

تاج تأکید کرد: به طور مستمر با مسئولان فیفا در ارتباط هستیم و این حملات غیربشردوستانه را محکوم کرده و می‌کنیم و با قاطعیت به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین با تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران و نایب رئیس AFC از ملت فلسطین در عرصه فوتبال گفت: از اینکه شما در حال حمایت از ملت فلسطین هستید نهایت تشکر را دارم. رژیم صهیونیستی تنها یک هدف دارد و آن هم پاک کردن اسم فلسطین از روی نقشه است. قبلا زیرکانه چنین اهداف شومی داشت، اما حالا کاملا بی‌شرمانه آن را انجام می‌دهد.

وی افزود: من صمیمانه‌ترین تقدیر‌ها را از شما فدراسیون فوتبال ایران و مسئولان جمهوری اسلامی دارم و امیدوارم پشتیبانی جهانی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین وجود داشته باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *