مصطفی رحماندوست مهمان ویژه‌برنامه «دیدار با مفاخر» می‌شود

12:44 - 27 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۶۳۵
مصطفی رحماندوست مهمان ویژه‌برنامه «دیدار با مفاخر» می‌شود
کانون پرورش فکری در آخرین برنامه «دیدار با مفاخر» که در غرفه کانون در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود، میزبان مصطفی رحماندوست نویسنده و شاعر نام آشنای کودک و نوجوان خواهد بود.

خبرگزاری میزان - به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، همزمان با روز‌های پایانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در برنامه «دیدار با مفاخر» غرفه کانون پرورش فکری میزبان مصطفی رحماندوست خواهد بود.

یادآوری می‌شود از مصطفی رحماندوست نویسنده و شاعر ایرانی، تاکنون ۳۱۴ اثر به صورت مجموعه شعر برای کودکان و نوجوانان، تألیف و ترجمه داستان‌های کودکان و نوجوانان و کتاب‌هایی درباره فنون قصه‌گویی و ادبیات کودکان در ایران و جهان منتشر شده است.

شمارگان کتاب‌های او به بیش از شش‌ونیم میلیون نسخه می‌رسد و برخی از آثار او از جمله «قصه دو لاکپشت تنها»، «بازی با انگشت‌ها»، «سه قدم دورتر شد از مادر»، «دو تا عروس، دو تا داماد» و... به ۱۳ زبان ترجمه شده است.

این برنامه صبح روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ در غرفه کانون پرورش فکری واقع در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

برنامه «دیدار با مفاخر» از ابتدای نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد و میزبان محمد میرکیانی و پرویز امینی بوده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن‌های ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی، ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) و بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نشانی https://book.icfi.ir/ حضور دارد.

مصطفی رحماندوست مهمان ویژه‌برنامه «دیدار با مفاخر» می‌شود

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *