اکران خصوصی اولین قسمت «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» برگزار شد/ حسینی: امیدوارم آقای قاضی راه عدالت را برای مردم ممکن کند

11:32 - 27 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۶۲۸
اکران خصوصی اولین قسمت «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» برگزار شد/ حسینی: امیدوارم آقای قاضی راه عدالت را برای مردم ممکن کند
اکران خصوصی اولین قسمت «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» با حضور عوامل و بازیگران سریال و اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

خبرگزاری میزان - مراسم اکران خصوصی اولین قسمت از فصل دوم سریال «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی، شعبه ۱۲۱»  با حضور عوامل سریال از جمله سجاد مهرگان کارگردان، بهزاد خلج بازیگر، سیدحسام الدین حسینی تهیه‌کننده، میثم مهدوی مجری طرح، مهدی رنج‌گری مشاور قضایی، امین میری بازیگر و همچنین سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ شب گذشته ۲۶ اردیبهشت در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمدرضا باقری که اجرای این مراسم را بر عهده داشت، با دعوت از عوامل سریال خواست تا چند کلمه‌ای درباره فصل جدید «آقای قاضی» صحبت کنند.

سجاد مهرگان کارگردان سریال «آقای قاضی» عنوان کرد: «آقای قاضی» پروژه گرانی نبود و دلیل اینکه این عوامل حرفه‌ای دور هم جمع شدند، این بود که یک کار رفاقتی را پیش بردند. من و بهزاد خلج چند سال است که با این نقش زندگی می‌کنیم، این نقش برای ما فراتر از یک سریال دراماتیک است و حس می‌کنیم مردم به آن نیاز داشتند؛ امیدوارم شما هم ببینید.

سیدحسام‌الدین حسینی نیز با تشکر و قدردانی از عوامل تصریح کرد: ضبط ما تا چند شب دیگر هم ادامه دارد. امیدوارم «آقای قاضی» بتواند راه دسترسی به عدالت را برای ما نزدیک‌تر و ممکن‌تر کند.

سید محمد هاشمی قائم مقام وزیر ارشاد که مهمان این مراسم بود نیز در سخنانی بیان کرد: ابتدا خداقوت می‌گویم به همه آن‌ها که به شکل‌گیری این سریال کمک کردند. این مجموعه به بهبود زندگی مردم ایران کمک می‌کند. بابت ایده اولیه و استمرار این اثر به عوامل خداقوت می‌گویم.

میثم مهدوی مجری طرح نیز بیان کرد: فیلمنامه «آقای قاضی» هم تعداد قسمت‌های زیادی داشت و هم پیچیدگی‌هایی داشت که این پیچیدگی‌ها باعث شد زحمت بچه‌ها هم بیشتر شود.

مهدی رنج‌گری مشاور قضایی سریال نیز گفت: من توفیق داشتم در فصل یک در جایگاه قاضی و در فصل دوم در مقام وکیل به سازندگان این اثر مشورت بدهم.

وی ادامه داد: پرونده‌هایی داریم که براساس غفلت صورت می‌گیرد و چون به مردم اطلاع‌رسانی نمی‌شود، این اشتباهات تکرار می‌شود و به کثرت می‌رسد.

در ادامه بهزاد خلج در سخنانی عنوان کرد: احمد شفیعی (تهیه کننده فصل اول) دوستی است که در شکل‌گیری «آقای قاضی» خیلی تاثیر داشت. این را هم درباره آقای حسینی (تهیه‌کننده فصل جدید) بگویم که قراردادم با او جزو سهل‌ترین قراردادهای زندگی من بود.

وی همچنین گفت: من زمانی هشت سالم بود و حتی فکر نمی‌کردم بخواهم بازیگر شوم‌. با این حال خاطرم هست که آن زمان هر هفته مادرم به من می‌گفت که اطمینان دارد در صدا و سیما مجری می‌شوم. پدرم هم هفته‌ای یکی دو بار مرا به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌برد و فیلم می‌دیدم.

خلج در پایان درباره تصویربرداری سریال گفت: این شب‌ها کار ما خیلی سخت است و من هم از ۱۱ شب به بعد بداخلاق می‌شوم، تحمل من در این ساعت‌ها سخت است.

فصل دوم مجموعه نمایشی «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» با بازی بهزاد خلج شخصیت اول سریال و قاضی پرونده‌ها از پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه، هر هفته پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *