برزیل فاتح نخستین دیدار دوستانه برابر ایران/ بازی پنج سته با توافق سرمربیان ۲ تیم

9:10 - 27 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۶۱۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
برزیل فاتح نخستین دیدار دوستانه برابر ایران/ بازی پنج سته با توافق سرمربیان ۲ تیم
تیم ملی والیبال برزیل در نخستین دیدار دوستانه برابر تیم ملی ایران به برتری رسید.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش فدراسیون والیبال، ملی‌پوشان والیبال ایران که اردوی چند روزه خود را پیش از آغاز لیگ ملت‌ها در کمپ فدراسیون والیبال برزیل آغاز کرده‌اند، روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت به وقت محلی در اولین دیدار تدارکاتی خود به مصاف برزیل رفتند.

ایران در ست اول با ترکیب میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، جواد کریمی، محمد، ولی زاده، مهدی جلوه، امین اسماعیل‌نژاد و آرمان صالحی به میدان رفت و در آن سمت برزیل با ترکیب لوکاس ساتکمپ، فلاویو، فرناندو، تالس، دارلان سوزا، لوکارلی، و لئال مقابل ایران قرار گرفت که این ست با برتری ۲۵ بر ۲۲ ایران به پایان رسید. این ست در حالی با پیروزی ایران پایان یافت که شاگردان پائز در مقطعی ۹ بر ۴ از رقیب خود عقب افتادند، اما به خوبی کار را جبران کرده و به پیروزی رسیدند.

در ست دوم برزیل از ابتدا برتری خود را تحمیل کرد و در نهایت بازی با برتری ۲۵ بر ۱۹ این تیم پایان یافت. در ست سوم دو تیم تغییراتی را در ترکیب خود ایجاد کردند و در تیم ایران بازیکنانی نظیر محمدطاهر وادی، مبین نصری و محمدرضا حضرت‌پور و علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی به بازی آمدند، اما نهایتا برزیل با نتیجه ٢۵ بر ١۵ به برتری رسید.

در ست چهارم نیز پائز دست به تغییراتی زد و امیرحسین اسفندیار، متین احمدی و پوریا حسین خانزاده را به زمین فرستاد، اما در این ست هم برزیل با اتکا به سرویس‌های در قدرت خود با نتیجه ٢۵ بر ١٨ پیروز شد.

طبق توافق سرمربیان دو تیم ست پنجم نیز برگزار شد که در این ست نیز شاگردان برناردو رزنده با برتری ٢۵ بر ١٨ به کار خاتمه دادند تا برزیل فاتح اولین بازی دوستانه برابر ایران لقب بگیرد. گفتنی است دو تیم از ساعت ۱۷ امروز (پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت) در دومین بازی دوستانه رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *