گفت‌وگو|

نماینده مجلس: افزایش میزان پاسخ به افکار عمومی در سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه مشهود است

8:50 - 27 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۵۳۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: افزایش میزان پاسخ به افکار عمومی در سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه مشهود است
عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اهمیت سفر‌های استانی حجت الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای گفت: در این سفر‌ها پاسخگویی نسبت به افکار عمومی افزایش می‌یابد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی باقری در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به سی‌ویکمین سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: سفر‌های استانی رئیس دستگاه قضا و توجه به مشکلات و مطالبات مردم و ترتیب اثر دادن به آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: حجت الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در مدت تصدی بر ریاست قوه قضاییه نسبست به افکار عمومی پاسخگو بوده و در سفر‌های استانی به این مهم بیشتر پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه دیدار چهره به چهره رئیس دستگاه قضا در سفر‌های استانی حرکت نمادینی است که باید در همه بدنه قوه قضاییه جاری باشد ادامه داد: اگر این اتفاق در استان‌ها و شهرستان‌های کشور ادامه داشته باشد در اطلاع‌رسانی و تعامل با مردم بسیار مفید خواهد بود.

باقری ضمن اشاره به اینکه بهترین الگو در تعامل با مردم رفتار رهبر انقلاب در برگزاری جلسات با مردم و دانشجویان است گفت: یکی از آثار مثبت سفر‌های استانی رئیس دستگاه قضا انتقال مشکلات مردم به مسئولین ذیربط برای حل و فصل آن است و امیدواریم این سفر‌ها و جلسات ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *