رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از سایت نمایشگاهی استان بازدید کرد

17:07 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۵۱۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از سایت نمایشگاهی استان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از سایت نمایشگاهی استان بازدید و به بررسی مسائل و مشکلات آن پرداخت.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین رضا براتی‌زاده، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، با همراهی سیدجواد ایلالی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و حجت‌الإسلام والمسلمین یوسفی زرومی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ضمن بازدید از سایت نمایشگاهی از نزدیک ماهیت و ابعاد مختلف مشکلات مبتلابه این مجموعه را بررسی و در راستای تداوم روند پیگیری‌های معمول دستور‌های مقتضی صادر کرد.

اختلاف در مالکیت و سازوکار انتقال سند اراضی این سایت نمایشگاهی از مهمترین موضوعات مورد بحث و بررسی در این بازدید بود.

حجت‌الإسلام والمسلمین براتی‌زاده با اشاره به نقش برگزاری نمایشگاه‌ها در رشد، توسعه و بالندگی استان از ضرورت اصلاح و تکمیل زیرساخت‌های این حوزه در راستای بهبود شاخص‌های عملکردی خبر داد.

وی گفت: روالی که دستگاه قضایی طی چند سال اخیر در پیش گرفته، عمدتا حول این محور متمرکز شده که تمامی درخواست‌ها به دقت مورد بررسی قرار گیرد و به همین دلیل، در بیشتر موارد ابعاد مشکلات مبتلابه به صورت میدانی و نیز طی نشست‌های اختصاصی رسیدگی و سپس تلاش می‌شود راهکار‌های اجرایی مناسبی برای برون رفت از وضعیت پیش رو در نظر گرفته شود.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: طی بازدید میدانی صورت گرفته از این سایت نمایشگاهی و برپایی نشست اختصاصی همه راهکار‌های پیشنهادی مورد بحث، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تعیین تکلیف وضعیت موجود و ساماندهی مشکلات این سایت می‌توان گامی مهم و مؤثر در مسیر توسعه زیرساخت‌های توسعه استان برداشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *