رئیس کل دادگستری استان آذربایجان از حوزه قضایی شهرستان ماکو بازدید کرد

15:19 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۴۹۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان از حوزه قضایی شهرستان ماکو بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ضمن بررسی مشکلات برخی از مراجعین، عملکرد حوزه قضایی ماکو را در مسیر تحقق برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ قوه قضاییه ارزیابی کرد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، محمد علی‌نژاد معاون قضایی، محمدزاده معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان از حوزه قضایی ماکو بازدید کردند.

عتباتی و همراهان در این بازدید با حضور در شعب حوزه قضایی، محاکم حقوقی و کیفری ضمن دیدار و گفت‌وگو با تعدادی از مراجعین، عملکرد این حوزه را از لحاظ حرکت بر مدار و مسیر تحقق اهداف برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ ارزیابی کرد و توصیه‌های لازم را ارائه داد.

اهتمام ویژه به امر اجرای احکام کیفری و مدنی و ثبت احکام جلب در سامانه، تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق، اتقان آرا، حفظ کرامت و جلب رضایتمندی مراجعین، کاهش موجودی، نظم و انضباط کاری، بررسی سامانه مدیریت پرونده، تجهیزات و فضای فیزیکی، از جمله مواردی بود که رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی و همراهان در این بازدید مورد توجه و ارزیابی قرار دادند.

وی همچنین با کارکنان حوزه قضایی ماکو گفت‌وگو و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *