خدمات‌رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت در جشن بزرگ «امام رضایی‌ها»

11:56 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۴۶۵
خدمات‌رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت در جشن بزرگ «امام رضایی‌ها»
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات‌رسانی ویژه ناوگان این شرکت برای حضور مردم تهران در مراسم جشن بزرگ امام رضایی‌ها خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهدی علیزاده با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت ثامن الائمه امام رضا (ع)، گفت: به همین مناسبت ناوگان اتوبوسرانی تهران با آمادگی کامل برای تسهیل جابجایی شرکت‌کنندگان در مراسم جشن ویژه امام رضایی‌ها که روز جمعه حد فاصل میدان شهدای هفتم تیر و میدان ولیعصر (عج) برگزار می‌شود، خدمات رسانی خواهد کرد.

علیزاده با تاکید بر اینکه برنامه ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان انجام شده است، افزود: خطوط منتهی و عبوری به محدوده برگزاری مراسم با حداکثر ظرفیت و توان تقویت می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر تقویت خطوط، اتوبوس‌های این شرکت از ۸ مبدأ: میدان آزادی، شهرک شهید بروجردی، میدان خراسان، شهرک شهید محلاتی، میدان رسالت، میدان راه آهن، صادقیه و شهرری نسبت به انتقال شرکت کنندگان به محدوده برگزاری مراسم اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: از ۲ ساعت پیش از آغاز مراسم در خدمت شرکت‌کنندگان گرامی خواهیم بود و این عملیات تا جابجایی آخرین شهروند در شامگاه جمعه ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *