در دومین جلسه کارگروه عالی نظارت بر مسابقات فوتبال چه گذشت؟

15:44 - 25 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۳۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در دومین جلسه کارگروه عالی نظارت بر مسابقات فوتبال چه گذشت؟
نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه عالی نظارت بر مسابقات با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفتگو کرد.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به اهمیت برگزاری مستمر جلسات کارگروه نظارت بر مسابقات در هفته‌های پایان لیگ فوتبال، جلسات مختلفی را برگزار و در این زمینه موارد به شرح ذیل تصمیم گیری شد:

۱- در این نشست که با حضور مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد درباره برگزاری جشن برترین‌های لیگ فوتبال مواردی مورد بحث قرار گرفت که در نهایت مقرر شد تا این مراسم در زمان مشخص که تاریخ آن متعاقبا اعلام می‌شود، برگزار شود.

۲- مقرر شد تا پس از پایان برگزاری هر رقابت در سطح لیگ کشور، کلیه مسابقات توسط اعضای کمیته ذیربط آنالیز و گزارش آن ارائه شود.

۳- گزارش‌های اعلامی به ارکان قضایی فدراسیون از سوی سازمان لیگ فوتبال باید پیگیری شود. همچنین مقرر شد تا قرارداد‌های منعقده باشگاه‌ها با بازیکنان، مربیان و سایر دست اندرکاران به روز رسانی شود.

۴-دوره‌های توانمندسازی مدیریت باشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفت و اجرایی خواهد شد.

۵- دستور العمل پیشنهادی کارگروه ناظر بر قرارداد‌ها و سقف بودجه که به تایید هیات رییسه سازمان لیگ رسیده است، مقرر شد تا در اولین جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال مطرح و اتخاذ تصمیم شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *