رئیس کل دادگستری گیلان دستور تسریع در ساخت کمربندی خیام- سیاهکل را صادر کرد

15:50 - 25 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۳۴۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری گیلان دستور تسریع در ساخت کمربندی خیام- سیاهکل را صادر کرد
رئیس کل دادگستری گیلان گفت: طرح ساخت کمربندی خیام- سیاهکل گیلان رشد ۷۵ درصدی داشته و انتظار می‌رود با اتمام این طرح، مشکل ترافیک شهروندان سیاهکل حل شود.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از شهرستان سیاهکل، دستورات لازم در مورد تسریع ساخت کمربندی خیام سیاهکل را صادر کرد.

 رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه پروژه کمربندی شهرستان سیاهکل از حدود ۲۰ سال پیش آغاز شده و هنوز به اتمام نرسیده است، اظهار کرد: باید با اتمام ساخت این کمربندی، مشکلات تردد و ترافیک شهروندان سیاهکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه این طرح تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت داشته است، گفت: تردد ماشین‌های برون شهری متعلق به کارخانه سیمان از داخل شهر مشکلات متعددی برای شهروندان ایجاد کرده است.

رئیس شورای قضایی استان با اعلام اینکه باید مصالح و اعتبار لازم برای اتمام پروژه فراهم شود به شهردار سیاهکل دستور داد تا بر تسریع روند پروژه نظارت داشته و مشکلات احتمالی را به مراجع قضایی اعلام کند.

وی همچنین به رئیس سازمان برنامه و بودجه و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز دستور داد تا در تخصیص اعتبارات و مصالح مورد نیاز اقدام کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *