کنعانی: جامعه جهانی باید در مقابل اظهارات اهریمنی ناقض حقوق بشر بایستد

15:09 - 25 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۳۳۰
کنعانی: جامعه جهانی باید در مقابل اظهارات اهریمنی ناقض حقوق بشر بایستد
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اظهارات یک سناتور آمریکایی در توجیه و تشویق به‌کارگیری بمب هسته‌ای از سوی رژیم صهیونیستی، نشان‌دهنده میزان توحش این طیف جنگ‌طلب و بی‌اعتنایی کامل آن‌ها به حق حیات انسان‌ها و عدم احترام به اعلامیه جهانی حقوق بشر است.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس به اظهارات یک سناتور آمریکایی در توجیه استفاده از بمب اتمی از سوی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

کنعانی نوشت: اظهارات وحشتناک و ناقض تمامی قواعد، ارزش‌ها و اصول بشردوستانه از سوی یک سناتور آمریکایی در توجیه و تشویق به‌کارگیری بمب هسته‌ای توسط رژیم صهیونیستی، نشان از میزان توحّش این طیف جنگ‌طلب و بی‌اعتنایی کامل آن‌ها به حق حیات انسان‌ها و عدم احترام به اعلامیه جهانی حقوق بشر دارد.

وی تصریح کرد: به‌ویژه آنکه چنین اظهاراتی توسط سناتوری مطرح می‌شود که کشورش علاوه بر سابقه به‌کارگیری بمب اتمی، همواره مدعی پرچم‌داری حقوق بشر است و خود را دارای صلاحیت ارزش‌گذاری و قضاوت درباره میزان رعایت حقوق بشر در دیگر کشور‌ها می‌داند!

سخنگوی وزارت امور خارجه، همچنین اظهار کرد: جامعه جهانی می‌بایست با نگرانی تمام ضمن محکوم کردن شدید حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا از رژیم صهیونیستی، در مقابل اینگونه اظهارات اهریمنی بایستد تا هر چه زودتر از گستردگی روز افزون نسل‌کُشی و فجایع انسانی در نوار غزه جلوگیری به‌عمل آورد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *