رئیس فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی: دنبال حل مشکلات هستم نه سبک‌داری

13:09 - 25 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۳۰۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رئیس فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی: دنبال حل مشکلات هستم نه سبک‌داری
رئیس فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی گفت: هر آنچه که از دستم بربیاید کوتاهی نخواهم کرد و از هر نقطه نظری از سوی اهالی ورزش‌های رزمی استقبال می‌کنیم.

خبرگزاری میزان - افشین هادی چگنی پس انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی اظهار داشت: خدار را شکر می‌کنم که اعضای مجمع به من اعتماد کردند. مسولیت سنگین است با حجم بزرگی از سبک‌های متعدد. امیدوارم بتوانیم با همکاری تمامی پیشکسوتان، قهرمانان، روسای هیات‌ها و اعضای مجمع گام بلندی در توسعه ورزش‌های رزمی برداریم.

وی در مورد اینکه اعضای هیات ریسه چه زمانی مشخص می‌شوند، گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از اعضای مجمع نسبت به تعداد کمی از اعضای هیات رئیسه معرفی شده نظراتی را داشتند و من هم احساس کردم که شاید رای نیاورند، از اسبقیان خواستم انتخاب آن‌ها به زمان دیگری موکول شود.

چگینی درباره جدایی برخی رشته‌های تاثیرگذار از این فدراسیون و برنامه‌اش برای بازگرداندن آن‌ها، گفت: آوردگاه فدراسیون ورزش‌های رزمی، جایگاه رشته‌های رزمی است. در مورد رشته‌هایی که مستقل شدند ورود نمی‌کنیم، اما در حوزه‌های دیگر درب فدراسیون به روی دوستانی که می‌خواهند انجمن‌های مستقل بگیرند، باز است و قول می‌دهم که تصدی گری نکنم و به دنبال سبک و سبک‌داری نمی‌روم.

رئیس فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی تاکید کرد: به دنبال حل مشکلات هستم به خصوص در مورد قهرمانی که در حوزه استخدام بی بهره هستند و مربیان و داورانی که بیمه ندارند. برای آن‌ها هر آنچه که از دستم بربیاید کوتاهی نخواهم کرد و از هر نقطه نظری از سوی اهالی ورزش‌های رزمی استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *