- مصطفی زینی وند رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با پیگیری اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور فاتب به علت خرابی و تصادفاتی که با این دربهای ورودی به خطوط ویژه صورت گرفته و از کار افتاده بودند این دربهای خروجی اضطراری مورد ترمیم قرار گرفتند.
وی گفت: گاهی از این دربها موتورسیکلتها وارد خطوط ویژه میشدند که برای آنان خطرات بسیار در پی داشت و با ترمیم آنها دیگر امکان ورود از این طریق به خطوط ویژه میسر نمیشود.
بیشتر بخوانید:
زینی وند افزود: ارتفاع این دربها نیم متر و طول آنها نیز از طول اتوبوس ۴ متر بیشتر است تا در مواقع اضطراری راننده اتوبوس قدرت مانور برای خروج از لاین ویژه را داشته باشد.