افزایش قانونی و منطقی تعرفه مخابرات در حال پیگیری است
- بر اساس اعلام شرکت مخابرات ایران، ابراهیم محمودزاده با بیان اینکه پیاده کردن این مدل‌های صحیح در سازمان بسیار مهم و در عین حال سخت است، باید تمام رویه‌ها و انگاره‌های قبلی را تغییر دهیم و کسب و کارمان را امروزی کنیم.

وی با بیان اینکه باید با دقت و قدرت وارد جامعه فناوری سال ۱۴۰۰ شویم گفت: باید ترمیم‌هایی را در استراتژی شرکت ایجاد کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن، پاسخ مشتری و رضایت مندی مشتریان را به دست آوریم.
محمودزاده با بیان اینکه مخابرات ایران نقش زیرساختی خود را برای همراه اول و ایرانسل نیز انجام می‌دهد، اعلام داشت: خدمات ما در این دو حوزه امسال دو برابر افزایش پیدا می‌کند و امیدواریم با افزایش حجم خدمات، درآمدمان نیز در این دو حوزه افرایش یابد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم در بیزینس دیتا نیز تغییرات کلیدی ایجاد کنیم، عنوان داشت: به همین منظور مشتریان خود را بازبینی مجدد خواهیم کرد تا در صورت امکان کسانی که امکان دریافت تانوما و سرویس‌های بهتر دارند، به راحتی آن‌ها را دریافت کنند.

او با بیان اینکه افزایش حداقل کارکرد و بحث‌های مختلف مانند افزایش قانونی و منطقی تعرفه با توجه به شرایط در حال پیگیری است گفت: با توجه به اصل تعامل علمی، هدفمند و منتج به نتیجه با استدلال‌های حقیقتا کارشناسی در تعامل با مدیران ارشد حوزه ارتباطات کشور و اقناع افکار عمومی به دنبال بازتعریف و بازشناسایی اهمیت دسترسی همگانی و کمک به مخابرات در این حوزه هستیم، چرا که توسعه مخابرات توسعه ارتباطات و توسعه کل کشور را به دنبال خواهد داشت.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با برشمردن روش‌های درآمدزایی و فرایند رسیدن به سود و زیان در کسب وکار شرکت مخابرات گفت: در تلاش هستیم تا با حداکثر توجه به منابع مالی شرکت، پاسخ به نیاز‌های جامعه را از طریق تعامل با تمام بازیگران عرصه ارتباطات کشور به بهترین نحو، ممکن سازیم.