-خبرنگار میزان یازده آبان با حضور در مرکز هدایت عملیات اورژانس تهران (دیسپچ) نحوه خدمت رسانی این مرکز را برای مردم روایت کرد؛ مردم از طریق تلفن سه رقمی ۱۱۵ در ۲۴ ساعت شبانه روز میتوانند نیازهای خود به خدمات اورژانس و فوریتهای پزشکی را با این مرکز در میان بگذارند.
بیشتر بخوانید: یک روز در مرکز ۱۱۵
جهت اطلاع رسانی بهتر از آنچه که در اورژانس صورت میگیرد؛ خبرنگار میزان چند ساعتی را با یکی از تکنسین های اورژانس گذراند و همه آنچه که مردم باید از نحوه خدمت رسانی آمبولانس ها بدانند را از او پرسید.

بخش های مختلف این سلسله گزارش های ویدئویی به مرور در منتشر خواهد شد.