
به گزارش ، بر
اساس برنامهريزيهاي صورتگرفته از سوي مركز آموزش بازرگاني وزارت صنعت،
معدن و تجارت 24 خردادماه همايش كاربردي برگزار خواهد شد و در روز دوم براي
نخستين بار تجار و بازرگانان ايران و كشورهاي هدف به طور مستقيم با يكديگر
پشت ميز مذاكره خواهند نشست.
این همايش با نمايشگاه جانبي و پنل پرسش و پاسخ همراه است.
مزيتهاي صادراتي ايران و
نيازهاي كالايي كشورهاي هدف به تفكيك گروه كالايي، تشريح استانداردهاي
كالايي و خدماتي با رويكرد افزايش توان رقابتي، ارائه راهكارهاي عملي و
تجربيات موفق جهت تسهيل و افزايش صادرات خدمات و كالا به كشورهاي هدف،
تبادل اطلاعات تخصصي، نحوه حضور موثر در نمايشگاههاي مرتبط، ارائه
راهكارهاي حل مشكلات حمل و نقلي، بانكي، گمركي، بيمهاي و ثبت شركتها،
تشريح فرصتهاي تجارت بينالمللي در شرايط پس از تحريم و ملاحظات خاص تجاري
در انعقاد قراردادها، شركت در مناقصات و فرآيندهاي خريد و فروش از محورهاي
اصلي برگزاري اين همايش هستند.