
به گزارش گروه اقتصاد ، اولین دوره اعطای "نشان سرآمدی دیجیتال" با تمرکز بر ارزیابی و انتخاب شرکتهای سرآمد در زمینه توسعه استراتژی و ابزارهای دیجیتال در گروههای مختلف کالا/خدمات برگزار شد.
قابل ذکر است ارزیابی و انتخاب شرکتها در این رویداد بر اساس نظرسنجی مردمی از تاریخ 5 آذر تا 25 دی ماه به انجام رسید تا ضمن مشارکت و انتشار در جامعه، میزان اثرگذاری و نمود اقدامات انجام شده شرکت ها در فضای دیجیتال را نمایان سازد.
در نهایت شرکت های سرآمد دیجیتال منتخب مردم، در طی مراسم باشکوهی در مرکز همایش های برج میلاد، با حضور مقامات کشوری و مدیران و متخصصان حوزه بازاریابی و تبلیغات، در اختتامیه این کنفرانس علمی معرفی شدند و ازآنها تقدیر به عمل خواهد آمد.
به گفته میلاد رحمانی، مدیر روابط عمومی شرکت مدیران خودرو امروزه تبلیغات دیجیتالی به بازاری بزرگ و رو به رشد تبدیل شده است و آینده درخشانی هم برای آن تصور می شود.
توسعه دیجیتال شیوهای راهبردی برای رفع چالشهای کلیدی کسب و کار های مختف در صنایع مختلف است که شرکت مدیران خودرو با سیاست گزاری درست و هوشمندانه روی این بستر توانسته است علاوه بر بهبود اثربخشی تبلیغات خود، حضور پر رنگ تری هم در میان مردم داشته باشد.
Normal
0
false
false
false
EN-US
X-NONE
AR-SA
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Table Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}