مسئولان سازمان بازرسی با حضور در ۶ مسجد به مشکلات قضایی ۱۳۵ نفر رسیدگی کردند

16:59 - 07 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۲۹۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
به دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور و در راستای اجرای فرمان رئیس قوه قضاییه برای حضور مسئولان قضایی در مساجد، شب گذشته مسئولان این سازمان به مشکلات حقوقی و قضایی ١٣٥ نفر رسیدگی کردند.
- یکی از اولویت‌های اصلی قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی، ارتباط مستقیم و استماع بدون واسطه نظرات و مشکلات مردم و رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات است؛ طی چند مدت اخیر رئیس قوه قضاییه همواره بر لزوم توجه به این موضوع از سوی مسئولان قضایی تاکید کرده است.

سند تحول قضایی نیز حکایت از این دارد که رویکرد قوه قضاییه کاملاً مردم مدار و مردم محور است.

اخیرا رئیس دستگاه قضا، بر لزوم حضور تمام مسئولان قضایی، در مساجد و ملاقات با مردم برای رفع مسائل حقوقی تاکید کرده است، بر این اساس شب گذشته، ششم اردیبهشت ماه به دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور و در راستای اجرای فرمان رئیس عدلیه، معاونان این سازمان هرکدام جداگانه در مساجدی در نقاط مختلف تهران حاضر شده و بدون واسطه در جریان مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم و نمازگزاران قرار گرفته و دستورات لازم را برای رفع مشکلات مطرح شده، صادر کردند.

خداییان هم به همراه قائم‌مقام و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بازرسی کل کشور با حضور در مراسم افطار با ایتام تحت پوشش سازمان بهزیستی به درخواست‌های حقوقی و قضایی تعدادی از مراجعه کنندگان در این حوزه رسیدگی کردند.

در این دیدار‌های مردمی، علی هادی‌چگنی معاون راهبردی و مدیریت منابع سازمان بازرسی کل کشور و افشین سهراب‌خان در مسجد امام جعفرصادق (ع) واقع در خیابان ۱۷ شهریور جنوبی، مصطفی علی‌اصغرپور در مسجدالنبی جنب بوستان نهج‌البلاغه، محمدجعفر کاظم‌پور معاون فرهنگی و اجتماعی در صحن امامزاده حسن (ع)، احمد اسدیان معاون سیاسی -قضایی در مسجد امام محمدتقی (ع) در خیابان پیروزی، محمد باقری معاون حقوقی در مسجد حضرت رسول (ص) و رئیس مرکز نظارت همگانی و رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در شادآباد حضور یافتند.

در این ملاقات‌های مردمی ضمن دیدار بدون واسطه با مراجعان و نمازگزاران مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی ۱۳۵ نفر رسیدگی و دستورات لازم صادر شد.

برچسب ها: خدائیان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *