بی‌انگیزگی مدافعان راست‌ لیگ برتر/ اسکوچیچ فقط محرمی را می‌بیند!

12:54 - 06 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۹۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اینکه چرا سرمربی تیم ملی به هیچ دفاع راستی به غیر از محرمی اعتقاد ندارد سئوالی است که هنوز جواب روشنی برایش پیدا نشده است.

- دراگان اسکوچیچ در ۱۴ بازی رسمی (به غیر از مسابقات تدارکاتی) هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشته و در ۱۲ بازی از صادق محرمی به عنوان دفاع راست بهره برده است. نکته عجیب اینجاست در یکی از بازی‌های حساسی که محرمی به دلیل محرومیت در ترکیب حضور نداشت (دیدار مقابل کره جنوبی در سئول)، شجاع خلیل‌زاده در این پست به میدان رفت و در ادامه هم به دلیل مصدومیت جای خودش را به عارف غلامی داد!

شجاع و عارف هر دو مدافع میانی هستند، اما در بازی مقابل کره جنوبی در پست غیرتخصصی بازی کردند.

در این بین صالح حردانی و جعفر سلمانی هر کدام یک نیمه و دانیال اسماعیلی‌فر ۵ دقیقه فرصت بازی را پیدا کردند که آن هم به دلیل محرومیت و مصدومیت مدافع راست فیکس تیم بوده است.

در اینکه محرمی بازیکن مستعدی است تردیدی وجود ندارد، اما نیمکت نشینی‌های سریالی او در دیناموزاگرب و همچنین عملکرد نه چندان چشمگیرش در تیم ملی سبب شده تا در ذهن بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال ایران این سئوال ایجاد شود که چرا از هیچ دفاع راست دیگری در ترکیب تیم ملی استفاده نمی‌شود؟

در آخرین لیستی که از سوی اسکوچیچ اعلام شد نام بازیکنانی مانند رامین رضائیان و صالح حردانی گنجانده نشد و با اینکه محرمی یک بازی محروم بود، باز هم سرمربی تیم ملی به سایر مدافعان راست ایران اعتماد نکرد.

اینکه چرا سرمربی تیم ملی به هیچ دفاع راستی به غیر از محرمی اعتقاد فنی ندارد سئوالی است که هنوز کسی جواب روشنی برایش پیدا نکرده است و این مسئله انگیزه بازیکنان را در لیگ برتر کاهش می‌دهد.

تیم ملی برای رقابت‌های بزرگی مثل جام جهانی حداقل به دو دفاع راست نیاز دارد و بد نیست که اسکوچیچ نیم نگاهی هم به رقابت‌های لیگ‌برتر داشته باشد تا بهترین و شایسته‌ترین نفرات را به قطر اعزام کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *