امام جمعه موقت تهران: حفظ نظام به حفظ مرز‌های کشور وابسته است

12:21 - 06 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۹۶۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
نائب رئیس مجلس خبرگان با بیان اینکه حفظ نظام به حفظ مرز‌های کشور وابسته است گفت: عقیدتی بودن نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از عواملی است که آن‌ها را به معنای واقعی بر سایر نیرو‌های مسلح جهان برتری می‌دهد و این اعتقاد مقدس آن‌ها همواره در نوک شمشیرهای‌شان خودنمایی می‌کند.
- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، آیت‌الله سید احمد خاتمی، در جمع فرماندهان، دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) که با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش و معاونان این اداره برگزار شد گفت: شما امید‌های آینده نظام و ارتش جمهوری اسلامی ایران هستید، چون حفظ نظام به حفظ مرز‌های کشور وابسته است.
 
امام جمعه موقت تهران با اشاره به جایگاه والای دانشگاه افسری امام علی (ع) تصریح کرد: تعبیر فیضیه ارتش به راستی برازنده این مجموعه با برکت است چراکه پرورش دهنده و تربیت کننده افسران و فرماندهان ولایتمدار و انقلابی است.
 
وی با اشاره به فرمایشات گرانبهای امام علی (ع)، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را «جنود» این نظام مقدس برشمرد و عنوان کرد: امیرالمومنین علی (ع) با صراحت مأموریت لشکریان را بیان می‌کند و آن‌ها را دژ‌های مردم، زینت زمامداران، مایه عزت دین و امنیت کشور برشمرده‌اند.
 
آیت‌الله خاتمی، ارتش و فرماندهان این نیروی انقلابی را مطیع ولایت دانست و خاطرنشان کرد: عقیدتی بودن نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از عواملی است که آن‌ها را به معنای واقعی بر سایر نیرو‌های مسلح جهان برتری می‌دهد و این اعتقاد مقدس آن‌ها همواره در نوک شمشیرهای‌شان خودنمایی می‌کند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *