رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معاون قضایی قوه قضاییه با حضور در مسجد شیشه تهران به مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان رسیدگی کرد/ بررسی مشکلات پرونده کثیرالشاکی چهل بازه مشهد

17:44 - 05 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۸۵۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی قوه قضاییه در مسجد شیشه واقع در محله شیخ هادی با شهروندان دیدار و مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.
- حجت الاسلام و المسلمین صادق رحیمی معاون قضایی قوه قضاییه به همراه حجت الاسلام و المسلمین جعفر رمضانی معاون اول معاون قضایی قوه قضاییه و علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با حضور در مسجد شیشه واقع در محله شیخ هادی تهران به صورت چهره به چهره با شهروندان دیدار و برای حل و فصل مشکلات آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

در حاشیه این دیدار تعدادی از مراجعه کنندگان از استان خراسان رضوی به تهران آمده و مشکلاتشان را به اطلاع معاون قضایی قوه قضاییه رساندند.

برخی از این افراد شکات پرونده کثیرالشاکی چهل بازه مشهد بودند که درخواست تسریع اجرای حکم پرونده‌شان را داشتند، به همین منظور معاون قضایی قوه قضاییه دستورات لازم برای رسیدگی و رفع مشکلات آن‌ها را صادر کرد.

همچنین پس از اتمام صحبت‌های شاکیان پرونده چهل بازه مشهد، علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به شاکیان پرونده اعلام کرد تا جلسه‌ای با حضور معاون اول قوه قضاییه برای بررسی و حل و فصل مشکلاتشان در اردیبهشت ماه سال جاری تشکیل شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *