سخنگوی دولت:‌ تغییر در ترکیب کمیسیون اقتصادی با درخواست خود اعضا انجام شد

21:07 - 04 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۶۷۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی دولت گفت: لغو عضویت معاونان اقتصادی و اجرایی رئیس جمهور از کمیسیون اقتصادی با درخواست خودشان و مسبوق به سابقه بوده است.

- علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود نوشت: 

«تغییر در ترکیب کمیسیون اقتصادی بنا به درخواست خود این اعضا و به دلیل اشتغالات متعدد و عدم امکان حضور ایشان در جلسات کمیسیون، در جلسه دولت مصوب شد؛ تا حد نصاب قانونی تشکیل جلسات کمیسیون رعایت گردد. چنین تغییراتی عادی بوده و قبلا نیز سابقه داشته است.»

سخنگوی دولت همچنین عصر یکشنبه در گفت وگویی که داشت اظهارکرد: لغو عضویت معاونان اقتصادی و اجرایی رئیس جمهور از کمیسیون اقتصادی با درخواست خودشان و مسبوق به سابقه بوده است. این تصمیم در راستای تسهیل در فرآیند بررسی لوایح دولت انجام شده تا حد نصاب قانونی مصوبات پیشنهادی این کمیسیون رعایت شده و قابلیت طرح در هیات دولت را داشته باشد.

وی ادامه داد: کمیسیون اقتصادی دولت، یکی از ۷ کمیسیون تخصصی ذیل دبیری هیات دولت است که وظیفه دارد لوایح اقتصادی را برای ارائه به هیات دولت آماده سازی کند. در تیم اقتصادی دولت هیچ تغییری ایجاد نشده و معاون محترم اقتصادی رییس جمهور همچنان عضو ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا خواهند بود.

سخنگوی دولت:‌ تغییر در ترکیب کمیسیون اقتصادی با درخواست خود اعضا انجام شد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *