رمضانی‌فر: شانس حضور در «لامینور» را نداشتم/ امیدوارم مردم با سینما آشتی کنند

13:41 - 05 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۶۶۲
بازیگر فیلم سینمایی گاو گفت: به نظرم ترکیب اکران عید فطر و وجود سه فیلم اجتماعی و کمدی می تواند تنوع لازم برای مخاطبان را ایجاد کند، از سویی برای شخص من حضور علی نصیریان بهترین دلیل برای تماشای یک فیلم است، امیدوارم مردم بار دیگر به سینما اعتماد کرده و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی به سالنهای سینما باز گردند.

عزت‌الله رمضانی‌فر در گفت‌وگو با میزان، پیرامون وجود نامش در میان بازیگران فیلم سینمایی «لامینور» گفت: بی نهایت دوست داشتم بخشی از این پروژه باشم زیرا همواره کار کردن با داریوش مهرجویی برایم لذتبخش بوده است اما متاسفانه در آن زمان به دلیل همزمانی با فیلمی دیگر حتی با وجود گفت‌وگوهای اولیه نتوانستم سر فیلمبرداری لامینور حاضر شوم. 

وی در همین راستا ادامه داد: بعد از اینکه برای بازی در لامینور به من پیشنهاد شد بسیار خوشحال شدم زیرا از سویی نام مهرجویی در میان بود و از سویی علی نصیریان در این فیلم بازی می کرد. اما در همان زمان درگیر فیلم «قاتل و وحشی» شدم، برنامه ریزی فراوانی کردم که به هر دو کار برسم اما در نهایت شانس حضور در لامینور را پیدا نکردم.

بازیگر پیشکسوت سینما درباره احتمال موفقیت فیلم «لامینور» در گیشه افزود: امیدوارم تمامی آثار سینما با استقبال مردمی روبرو شوند، البته نباید توقع داشته باشیم که یک شبه به دو سال قبل برگردیم، طبیعتا شیوع کرونا باعث شد تا بسیاری از مردم پایشان از سینما ببرد، از سویی تعطیلی سینما عادت سینما رفتن را از برخی گرفت، پس باید منتظر بمانیم تا مخاطب بمانیم.

وی در همین راستا ادامه داد: به نظرم ترکیب اکران عید فطر و وجود سه فیلم اجتماعی و کمدی می تواند تنوع لازم برای مخاطبان را ایجاد کند، از سویی برای شخص من حضور علی نصیریان بهترین دلیل برای تماشای یک فیلم است، امیدوارم مردم بار دیگر به سینما اعتماد کرده و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی به سالنهای سینما باز گردند. 

بازیگر فیلم سینمایی گاو درباره وضعیت معیشت بازیگران در دوران کرونا افزود: از اسفند ماه دو سال پیش همه پروژه‌های سینما و اکثر پروژه‌های تلویزیون تعطیل شدند، به طور طبیعی همان پیشنهادات اندکی هم که وجود داشت بعد از شیوع کرونا کاملاً متوقف شد و به نوعی بازیگرانی که سخت معیشت خود را سپری می‌کردند اوضاعشان بدتر از قبل هم شد. باز خدا را شکر که در نیمه دوم سال گذشته و با شروع واکسیناسیون اوضاع بهتر شد و کارهای بیشتری به تولید رسید. 

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: از نظر من بازیگران پیشکسوت به حمایت مسئولین فرهنگی و سینمایی نیاز دارند، این بازیگران همچون بسیاری از بازیگران پرکار که دستمزدهای بالا می‌گیرند نیستند پس نمی‌توانند برای چندین ماه بیکاری گذران زندگی کنند. وقتی چنین شرایطی برای سینما به وجود می آید کمترین توقع اهالی سینما حمایت از کسانی است که نمی توانند درآمدی داشته باشند. بازیگرانی که مثل عده محدودی در سینما دستمزدهای کلان نمی گیرند و علنا دستمزدشان صرفا برای گذران زندگی کافی است. 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *