کشف ۱۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه چابهار

22:14 - 03 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۴۷۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده پایگاه مستقل امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه چابهار از کشف ۱۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری قاچاقچیان در آب‌های حوزه اسحفاظی خبر داد.

– بنا به اعلام روابط عمومی نیروی دریایی سپاه چابهار، ناوسالاریکم پاسدار محمد نوذری از کشف ۱۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری قاچاقچیان در آب‌های حوزه اسحفاظی خبر داد.

فرمانده پایگاه مستقل امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه چابهار اظهار داشت: رزمندگان اسلام در مجموعه پایگاه مستقل امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران چابهار در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق موفق به رهگیری و توقیف سه محموله سوخت به میزان ۱۵۰ هزار لیتر شدند.

وی ادامه داد: این محموله به مقصد یکی از کشور‌های همسایه بارگیری شده بود که برادران ما موفق به توقیف این شناور‌ها و همچنین دستگیری افرادی که در قاچاق دخیل بودند شدند که تعدادی از آن‌ها هموطن و تعدادی تبعه خارجی هستند.

به گفته فرمانده پایگاه مستقل امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه چابهار؛ این پرونده هم‌اکنون در مراجع قضایی در حال سیر مراحل قانونی است.

سرهنگ نوذری افزود: سال قبل هم بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق و همچنین قریب به ۱۰۰ تُن روغن خوراکی در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۰ کشف و توقیف شد و این نشان از اهتمام برادران مجموعه نیروی دریایی سپاه، پایگاه مستقل امام علی (ع) در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت است.

ناوسالار یکم پاسدار نوذری بیان داشت: با توجه به اینکه ما در نیروی دریایی سپاه پاسداران، خودمان را موظف می‌دانیم برای تامین منافع ملت ایران، همه توان‌مان را به کار بگیریم و به لحاظ اطلاعاتی و عملیاتی بتوانیم به مردم خدمت کنیم.


برچسب ها: چابهار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *