کشتی آزاد قهرمانی آسیا| حضرتقلی‌زاده، امامی، فیروزپور و محبی به نیمه‌نهایی رسیدند

9:32 - 04 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۴۶۰
نمایندگان اوزان ۶۱، ۷۴، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا راه یافتند.

- مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا از ساعت ۸ صبح امروز (یکشنبه) در شهر اولان باتور مغولستان در حال برگزاری است که نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم داریوش حضرتقلی زاده در دور اول با نتیجه ۹ بر ۶ مقابل این سانگ چویی از کره جنوبی به پیروزی دست یافت. وی در دور دوم با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ علی بیگ علی بیگوف (کشتی گیر روسی الاصل) قهرمان آسیا از بحرین را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف اکبر کوربانوف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۵ دایچی تاکاتانی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف بیامبادورج بات اردن از مغولستان می‌رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم محسن مصطفوی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر دولت مراد اورازگیلیوف از ترکمنستان را شکست داد، اما در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب دیپاک پونیا دارنده مدال نقره جهان از هند شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا به دیدار رده‌بندی راه یابد.

دروزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر آدیلت داولومبایف دارنده مدال نقره آسیا و برنز بازی‌های آسیایی از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف تاکوما اوتسو دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن می‌رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۹ نفر شرکت کرده‌اند، یدالله محبی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۲ از سد سرداربک خولماتوف از ازبکستان گذشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشت.

در پایان مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا، رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم، علی سوادکوهی در وزن ۷۹ کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و محمدمهدی یگانه جعفری در وزن ۷۰ کیلوگرم پنجم شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *