«لایت یر» به زودی اکران می‌شود/بازگشت «داستان اسباب بازی» به سینمای هالیوود

14:00 - 03 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۳۷۳
انیمیشن سینمایی «لایت یر» به عنوان نسخه اسپین آف یا جداگانه مجموعه فیلمهای «داستان اسباب بازی» با تمرکز بر کاراکتر «باز لایت یر» راهی سینمای هالیوود خواهد شد.

 - انیمیشن سینمایی «لایت یر» به عنوان نسخه اسپین آف یا جداگانه مجموعه فیلمهای «داستان اسباب بازی» با تمرکز بر کاراکتر «باز لایت یر» راهی سینمای هالیوود خواهد شد.

لایت‌یر یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای رو به انتشار در ژانر اکشن ماجراجویی علمی-تخیلی به تولید استودیوهای پویانمایی پیکسار و والت دیزنی پیکچرز است.

این فیلم اسپین‌آفی از مجموعهٔ داستان اسباب‌بازی است و داستان پیدایش محیط‌بان فضایی انسانی به‌نام باز لایتیر را روایت می‌کند. آنگوس مک‌لین در اولین تجربهٔ انفرادی خود این فیلم را کارگردانی می‌کند و کریس ایوانز صداپیشگی شخصیت اصلی را بر عهده دارد.

لایت‌یر برای انتشار در ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ توسط استودیو سینمایی والت دیزنی برنامه‌ریزی شده‌است. تایکا وایتیتی، کیک پالمر، کریس ایوانز، جیمز بورلین، عرفان رامیرز از جمله صداپیشگان اصلی این انیمیشن سینمایی هستند. در انیمیشن لایت یر :داستان باز لایتیر و ماجراهای او تا بی‌نهایت و فراتر از آن را به تصویر می‌کشد.

لایتیر، یک فیلم اختصاصی اسپین‌آف از داستان اسباب بازی، در واقع، فضانوردی خیالی را معرفی می‌کند که برای اولین بار در فیلم اول متوجه شدیم که اکشن فیگور باز لایتیر از او الهام گرفته شده است و در سراسر جهان داستان اسباب‌بازی قرار دارد.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *