۵ نفر از اعضای یک باند عمده قاچاق مواد مخدر در بم بازداشت شدند

9:41 - 02 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۳۰۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از انهدام یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شرق استان کرمان خبر داد و گفت:در این رابطه پنج قاچاقچی عمده مواد مخدر بازداشت شده اند.
_ محمد ضیاالدینی در تشریح جزییات انهدام یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شرق استان کرمان اظهار کرد: پس از چندین ماه اقدامات اطلاعاتی و پلیسی اعضای یک باند قاچاق عمده مواد مخدر در شرق استان کرمان شناسایی و ضربه به باند مذکور در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اعلام کرد: طی یک عملیات منسجم و دقیق محل اختفای اعضای باند مذکور در چند نقطه در شهرستان بم به صورت همزمان مورد ضربه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و در این رابطه پنج نفر از اعضای اصلی این باند دستگیر شده اند.

دادستان بم خاطرنشان کرد: در این عملیات بالغ بر ۲ تن انواع مواد مخدر شامل یک تن و ۷۵۸ کیلوگرم حشیش و ۳۰۹ کیلوگرم تریاک از ۲ محل دپوی مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه دستورات قضایی جهت شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند صادر شده است اعلام کرد:در این رابطه ۲ واحد مسکونی پلمب و یک دستگاه خودرو نیز از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

این مقام قضایی هشدار داد:دادستانی اجازه نخواهد داد عناصر ناامنی نظم وامنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند و با سوداگران مرگ با قاطعیت برخورد قضایی خواهد شد.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *