رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

میرزازاده: با تمام توان برای رسیدن به هدفم مبارزه می‌کنم/ کشتی سال حساسی را پیش رو دارد

9:45 - 03 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۲۹۶
نماینده سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک توکیو گفت: مسئولان به شکل بهتری فدراسیون را حمایت کنند تا بتوانیم در هر دو رویداد آسیایی و جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

امین میرزازاده در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط بعد از اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: سومین مرحله اردوی تیم ملی برگزار شد که از لحاظ تمرینات و امکانات همه چیز فراهم بود. آنقدر جو خوب و مثبتی در اردو‌ها حاکم است که تمام بچه‌ها از انگیزه بالایی برخوردارند تا در رویداد‌های پیش‌رو به بهترین نتایج برسند. قرار شده مرحله چهارم اردو‌ها از چهارم اردیبهشت ماه دوباره استارت بخورد. خداراشکر با تمرینات مستمر، تلاش دارم تا رفته رفته به آمادگی مدنظرم برسم.

دارنده مدال طلای امید‌های جهان درباره اینکه به چه مسابقاتی قرار است اعزام شود، اینطور پاسخ داد: فعلاً که برنامه نهایی کادرفنی به کشتی‌گیران اعلام نشده و منتظر هستم تا ببینیم کادرفنی چه برنامه‌ای در دستور کار قرار دارد. اما هر چه است هدفی جز رسیدن به دوبنده تیم ملی ندارم و با تمام توان مبارزه می‌کنم تا به هدفی که برای خودم تعیین کرده‌ام برسم.

میرزازاده درباره برنامه‌های خود در سال جاری اظهار داشت: طبق برنامه کشتی سال حساسی را پیش رو دارد چون به فاصله کوتاه باید در دو رویداد مهم بازی‌های آسیایی و رقابت‌های قهرمانی جهان حضور پیدا کنیم و از این‌رو می‌طلبد مسئولان به شکل بهتری فدراسیون را حمایت کنند تا بتوانیم در هر دو رویداد بهترین عملکرد را داشته باشیم. حضور در هر رویدادی ارزشمند است و فرقی نمی‌کند در چه مسابقه‌ای باشم، زیرا تنها هدفم رفتن روی سکو و بالا بردن پرچم کشورم است.

وی در پایان با تبریک برای درخشش تیم ملی فرنگی در مغولستان گفت: خیلی خوشحالم که بچه‌ها در اولان باتور توانستند بهترین نتایج را بگیرند و دل مردم را شاد کنند. امیدوارم آزادکاران هم بتوانند یک اتفاق خوب دیگر را در مغولستان رقم بزنند و در این شب‌های عزیز یک شیرینی خوب به مردم هدیه دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *