رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تفاهم نامه مشترک سازمان پزشکی قانونی کشور با مجمع خیرین سلامت کشور امضا شد

15:22 - 31 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۹۱۲۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
به منظور توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و همه جانبه و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود خیرین کشور، تفاهم نامه همکاری بین سازمان پزشکی قانونی کشور و مجمع خیرین سلامت کشور به امضا رسید.
- به منظور توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و همه جانبه و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود خیرین کشور، تفاهم نامه همکاری بین سازمان پزشکی قانونی کشور و مجمع خیرین سلامت کشور به امضا رسید.
 
در این تفاهم نامه که صبح روز چهارشنبه ۳۱ فروردین به امضای عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور و حسینعلی شهریاری دبیرکل جامعه خیرین سلامت کشور رسید، بر تقویت و توسعه همکاری دوجانبه تأکید شده است.

موضوع این تفاهم نامه مشترک توسعه همکاری‌های دوجانبه به منظور فراهم کردن زمینه گسترش عدالت در دسترسی به خدمات سازمان و نیز کاهش آسیب‌های اجتماعی وافزایش سلامت جسمی و روانی جامعه با رویکرد جلب مشارکت مردمی در امر احداث، تکمیل و تجهیز مراکز و آموزش و پژوهش مورد نیاز سازمان است.

برنامه ریزی و هماهنگی مشترک به منظور کمک به ساخت، تکمیل و تجهیز مراکز سازمان، ایجاد زمینه‌های مناسب برای معرفی خدمات سازمان به جامعه خیرین و آحاد جامعه، فرهنگسازی در امر خیر و جهت دهی در امر عدالت در دسترسی به خدمات و برنامه ریزی مشترک برای تجلیل و قدردانی از خیرین و شخصیت‌های فعال از جمله موارد مورد تاکید در این تفاهم نامه مشترک است.

گفتنی است به منظور پیگیری هر چه بهتر اجرای این تفاهم‌نامه و نیز تهیه و تدوین دستورالعمل‌های لازم، ارائه راهکار‌های اجرایی و نظارت و پیگیری اجرای موضوعات تفاهم نامه، کمیته‌ای تحت عنوان "کمیته مشترک همکاری و نظارت" متشکل از نمایندگان طرفین تشکیل خواهد شد که نسبت به برگزاری جلسات در موعد مقرر اقدام می‌کنند. این تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت چهار سال معتبرخواهد بود و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *