رئیس کل دادگستری استان مرکزی: کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از اولویت دادگستری استان است

13:56 - 31 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۹۰۶۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: بر اساس سند تحول قضایی که از سوی رئیس قوه قضاییه اعلام شده است کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از جمله برنامه‌های دستگاه قضایی بوده و همواره مورد تأکید است.
- سیدعبدالمهدی موسوی در حاشیه بازدید از اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی استان مرکزی که به همراه مدیرکل زندان‌ها صورت پذیرفت، ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان، در سخنانی ضرورت رسیدگی به وضعیت قضایی زندانیان به عنوان اصلی مهم ومورد تاکید رئیس قوه قضاییه را تشریح کرد.

وی افزود: سرکشی از زندان‌ها و آگاهی از وضعیت زندانیان تکلیفی است که از ابتدای تصدی رئیس جدید قوه قضاییه مورد توجه بوده و بر همین اساس تداوم این رویه از سوی مسئولان قضایی استان مرکزی هم در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی استان مرکزی با بیان ضرورت رسیدگی به وضعیت قضایی زندانیان بیان کرد: بر اساس سند تحول قضایی که از سوی ریاست قوه قضاییه اعلام شده است کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از جمله برنامه‌های دستگاه قضایی بوده و همواره مورد تأکید است.

مدیرکل زندان‌های استان مرکزی نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات حوزه تحت نظارت را تشریح و بر تأمین نیازمندی زندان‌های استان به منظور بهبود و ارتقاء خدمات زندانبانی اشاره کرد.

علی اسلام خواه همچنین تعامل و همکاری مقامات قضایی استان در تحقق اهداف نظام زندانبانی را بسیار موثر دانست و از حضور رئیس دادگستری استان تشکر کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *