شاگردان کولاکوویچ نخستین حریف تدارکاتی والیبال ایران/ لغو بازی با استرالیا از سوی عطایی

16:47 - 29 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۶۹۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال ایران در پیش از حضور در لیگ ملت‌های والیبال در ۲ دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی صربستان خواهد رفت.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که از ۲۰ فروردین اردوی آماده سازی خود را آغاز کرده است، از ۱۸ خردادماه در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ به مصاف حریفان خود می‌رود.

پس از مذاکرات و مکاتبات لازم فدراسیون والیبال ایران با کشور‌های مختلف و صاحب نام والیبال دنیا، صربستان و استرالیا دو کشوری بودند که علاقمندی خود را برای دیدار دوستانه با تیم ایران اعلام کردند.

با تشخیص بهروز عطایی سرمربی تیم ملی کشورمان مقرر شد تیم ایران پیش از حضور در لیگ ملت‌های والیبال در دو دیدار دوستانه در صربستان در تاریخ‌های ۱۲ و ۱۳ خردادماه به مصاف تیم ملی این کشور برود و سپس راهی بزریل محل برگزاری هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال شود.

بر این اساس مردان والیبال ایران چهارم خردادماه تهران را به مقصد صربستان ترک می‌کنند و پس از برگزاری دو دیدار دوستانه با شاگردان ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال صربستان و ادامه تمرینات خود در این کشور به مدت یک هفته، راهی برزیل خواهند شد.

لازم به ذکر است تیم ملی والیبال استرالیا نیز موافقت خود را با برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی ایران در برزیل را اعلام کرده بود، اما به تشخیص کادر فنی تیم ملی و به دلیل اهمیت دیدار دوستانه با تیم ملی صربستان و همچنین مدت زمان کم تا آعاز مسابقات لیگ ملت‌ها برگزاری این دو دیدار دوستانه منتفی شد.

تیم ملی والیبال ایران چند روز قبل از شروع لیگ ملت‌ها در برزیل اردو خواهد زد و روز چهارشنبه ۱۸ خردادماه در نخستین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها به میدان می‌رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *