بسحاق: خوشحالم مستعان و ساعدی کنار ما هستند/ بزرگترین رقیب ما زمان است

8:45 - 31 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۶۷۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم امید تکواندو معتقد است زمان بزرگترین رقیب این تیم خواهد بود.

علی‌محمد بسحاق در گفت‌وگو با میزان، درباره قبول هدایت تیم امید تکواندو، اظهار داشت: وقتی پیشنهاد از سوی فدراسیون مطرح شد تصمیم گرفتم تا تجارب خودم را در اختیار تکواندوکاران رده سنی امید قرار بدهم تا ببتوانیم گام مثبتی در راستای پیشبرد اهداف فدراسیون تکواندو برداریم.

وی افزود: هادی مستعان و مهرداد ساعدی را خودم به عنوان مربی به کمیته فنی معرفی کردم و خوشحالم که این دو مربی خوب و کاربلد به تیم امید کمک می‌کنند و باید دست به دست هم داده و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی تیم امید تکواندو درباره حضور در مسابقات گرندپری تصریح کرد: اواخر خرداد ماه رقابت‌های گرندپری در موجوی کره جنوبی برگزار می‌شود و باید تیم را آماده حضور در این رقابت‌ها کنیم. در این مسابقات تنها ورزشکارانی که زیر رنک ۷۰ هستند، جواز حضور را پیدا می‌کنند.

بسحاق در خصوص اضافه شدن افراد جدید به کادرفنی تیم امید گفت: فعلا با مستعان و ساعدی کار را پیش می‌بریم و برنامه‌ای برای اضافه شدن مربی به این جمع نداریم، چون به این انتخاب‌ها ایمان دارم.

وی درباره برگزاری اردوی مشترک و رقابت‌های تدارکاتی، خاطرنشان کرد: زمان بزرگترین رقیب ماست و با توجه به وقت کمی که داریم، نمی‌توانیم بازی تدارکاتی و اردوی مشترک داشته باشیم. تمرینات را در تهران پیگیری می‌کنیم و با برنامه دقیق باید بهترین اتفاقات را برای تکواندوی ایران رقم بزنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *