هشدار فدراسیون بسکتبال به تیم‌ها و بازیکنان پیش از آغاز فینال

11:59 - 29 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۵۹۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
کمیته انضباطی و امور حقوقی فدراسیون بسکتبال با توجه به در پیش بودن مرحله نهایی لیگ برتر با انتشار اطلاعیه‌ای به ایجاد بستر و فضای فرهنگی در مسابقات پیش رو تاکید کرد.

- کمیته انضباطی و امور حقوقی فدراسیون بسکتبال با توجه به در پیش بودن مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور با انتشار اطلاعیه‌ای، حساسیت و اهمیت رقابت تیم‌ها را مورد توجه قرار داد و به ایجاد بستر و فضای فرهنگی در مسابقات پیش رو تاکید کرد.

*متن اطلاعیه‌ی اول کمیته انضباطی و امور حقوقی فدراسیون بسکتبال به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با صلوات بر حضرت محمد صلی الله علیه و آله، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، به اطلاع کلیه بازیکنان، مربیان، کادر فنی و اعضای باشگاه‌ها و تیم‌های شرکت کننده در مسابقات لیگ می‌رساند نظر به ضرورت و اهمیت حفظ استقلال و بی طرفی داوران و حمایت همه جانبه از جایگاه آن‌ها و کمیته داوران، کلیه اعضای لیگ مکلفند از هرگونه اظهارنظر مداخله جویانه در فضای مجازی، جراید و فضای حقیقی و رسانه‌ای که منتهی به تضعیف داوران و تسری حواشی باشد اجتناب نموده تا از این طریق در بهبود کیفیت تصمیمات و استقلال آرا داوران، همکاری همه حانبه حاصل شود.

در غیر اینصورت و مشاهده و گزارش هرگونه موارد، با خاطیان و متخلفان در کمیته انضباطی فدراسیون وفق قوانین و مقررات برخورد لازم بعمل خواهد آمد.

خاطر نشان می‌گردد، مسئولیت انتشار اخبار توسط کانون‌های هواداری و امثالهم که منتسب به تیم‌ها و باشگاه‌ها می‌باشند نیز بر عهده باشگاه یا تیم مربوطه است و در صورت مشاهده موضوع در کمیته انضباطی بررسی و با تیم یا باشگاه تحت حمایت برخورد خواهد شد.

در صورتی که تیمی ادعا کند که کانون هواداری یا سایت یا پایگاه خبری در فضای مجازی مربوطه متعلق به تیم نیست از این رو مدیرعامل باشگاه مزبور می‌بایست از طریق مراجع قضایی و انتظامی نسبت به انحلال کانون یا سایت مزبور اقدام نماید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *