دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۵ بازدید کرد

8:19 - 29 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۵۲۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادامه برنامه‌های حضور میدانی به منظور نظارت بر نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از دادسرای ناحیه ۵ بازدید کرد.

_ علی صالحی در ادامه برنامه‌های حضور میدانی به منظور نظارت بر نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از دادسرای ناحیه ۵ بازدید کرد.

دادستان تهران در جریان این بازدید باحضور در بخش‌های مختلف دادسرای ناحیه ۵ تهران، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در بخش‌های مختلف این دادسرا، ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده، با هدف بهبود روند امور، توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به مسئولان مربوطه ارائه کرد.

دادستان تهران در ادامه ضمن دیدار و گفت‌وگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل های بایگانی تأکید کرد و دستور داد همکاران قضایی و اداری تمام تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی و تکریم مراجعان به کار گیرند.

صالحی پس از استماع گزارش مسئولان دادسرای ناحیه ۵ تهران نیز بر لزوم پاسخگویی مناسب به مردم و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد و از مسئولین و کارکنان این دادسرا خواست با همان جدیتی به امور مردم رسیدگی کنند که کار اعضای خانواده خود را پیگیری می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهتمام مسئولین دستگاه قضایی برای رفاه کارکنان نیز یادآور شد: رئیس قوه قضاییه توجه خاصی به بحث معیشت قضات و کارمندان اداری دارند و به صورت مستمر پیگیر بهبود وضعیت رفاهی همکاران از طریق مجلس و دولت هستند.

علی صالحی در دیدار چهره به چهره با برخی از مراجعان دادسرای ناحیه ۵ نیز پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *